Er vi et utaknemligt miljø?

Diskussion af officielle Conventions.
Brugeravatar
Concreteface
Chunin
Chunin
Indlæg: 117
Tilmeldt: man 16. maj 2011 14:14
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Åbyhøj, Århus

Re: Er vi et utaknemligt miljø?

Indlægaf Concreteface » ons 18. apr 2012 14:16

Jamen til de events, der ikke koster særlig meget eller ingenting, er der jo heller ikke planlagt ligeså meget som til en con - langt fra. Faktisk ser jeg de events som noget a la det samme som hvis en af mine venner inviterede mig plus vores andre venner hjem til sig selv. Altså en slags "social gathering", hvor der ikke behøver være et specifikt formål, og derfor synes jeg ikke rigtig man kan kritisere dem. Jeg har da heller ikke hørt folk brokke sig over cosplay walks osv., da det jo heller ikke koster noget som sådan.

Mht. hjemmesider er det jo en lidt anden snak. I på AniManga betaler jo fra jeres egen lomme. Jeg synes dog godt man kan være kritisk over for en hjemmeside som denne (hvis der f.eks. var for meget off-topic i trådene etc. etc.), men på den anden side kan man også bare forlade siden og lade være med at bruge den igen. At folk ikke benytter sig af siden er jo noget af en ulempe for jer, så jeg går ud fra I gerne vil have konstruktiv kritik for at forbedre jer - også selvom det er helt gratis for os at være her.
Jeg har selv haft en hjemmeside engang, hvor jeg betalte det hele selv. Jeg nød at have siden, da det var en rigtig god hobby, men hvis jeg ingen besøgende havde, så ville alt mit hårde arbejde jo være spildt, så jeg tog gladelig imod kritik, hvis det kunne hjælpe med at tiltrække flere besøgende. Jeg tænker, at I har det meget på samme måde.

Så med de to ting oplever jeg heller ikke, at miljøet er utaknemmeligt. Faktisk har jeg kun oplevet ubegrundet kritik i forbindelse med cons med betaling.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Er vi et utaknemligt miljø?

Indlægaf SsjGogo » ons 18. apr 2012 14:41

Nu har vores brugere heldigvis kun været konstruktive i deres kritik, samt været gode til at klappe os på skulderen. Helt rigtigt, så er vi afhængige af god kritik. I alle tilfælde tak for dit input. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Soffy
Chunin
Chunin
Indlæg: 104
Tilmeldt: fre 9. dec 2011 10:13

Re: Er vi et utaknemligt miljø?

Indlægaf Soffy » man 18. jun 2012 19:13



Tilbage til "Conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster