Free Hugs - Lus

Diskussion af officielle Conventions.
Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Free Hugs - Lus

Indlægaf ZealCat » fre 20. jul 2012 10:16

Heeeeej mennesker...

Nu er det sådan at jeg er ved at være oven på igen efter Kaf-træf og fandt ud af i går at jeg med stort sandsynlighed har fået lus -.- (Åh GOSH hvor jeg virkelig IKKE kan lide det >.<)

Når men sagen er den at jeg er RIMELIG sikker på at før kaf-træf (som var i sidste weekend) havde jeg IKKE lus, det vil sige at jeg med stor sandsynlighed har fået det i løbet af weekenden -.-

Jeg vil egentligt bare sådan gøre folk opmærksomme på at efter sådan en con/træf er det en VIRKELIG god ide at kæmme sig når man kommer hjem, for at sikre sig at man ikke har fået nogle ekstra "gaver" med hjem... Dette er min første con/træf jeg har oplevet dette på, men når så mange mennesker mødes og giver kram på kryds og tværs så kan det i bund og grund ikke undgås...

Lus er noget af det værste at få (i know >.<) især når man er pige og har halv langt hår, så gør lige jer selv (og os andre) den tjeneste at tjekke dig igennem og starte på behandling så vi ikke har ALT for mange lus i miljøet ^^
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Brugeravatar
Karino123
Chunin
Chunin
Indlæg: 155
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 18:04

Re: Free Hugs - Lus

Indlægaf Karino123 » søn 22. jul 2012 10:58

Ahh ja, lus er noget værre skidt :/ jeg har selv hår der går ned til omkring hoften.
Ved bare jeg ikke skal have lus igen, det er noget forfærdeligt roderi ^^''
Adventure time, man I love that show!


Tilbage til "Conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster