KAF Træf Januar - Aflyst!

Alt snak om jeres egne events, både private og foreningsrelaterede.
Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

KAF Træf Januar - Aflyst!

Indlægaf Mink » man 19. nov 2012 09:13

Hey Folkens,
Grundet minus i budgettet, må vi desværre annoncere at der ikke bliver holdt noget KAF Træf til januar. Vi arbejder stærkt på at få en handlingsplan igennem med Kulturhuset, så vi forhåbentlig kan få holdt Træf engang til sommer i stedet for.

M.V.H.
Bestyrelsen - Københavns Anime Forening
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: KAF Træf Januar - Aflyst!

Indlægaf Madsjen » man 19. nov 2012 14:08

pokkers :'( nu havde jeg lige glædet mig...

oh well, jeg håber at problemerne løser sig så der snart kan komme nogle fantastiske træf igen :D
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: KAF Træf Januar - Aflyst!

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 20. nov 2012 21:24

Øøøv, lyder virkelig ikke for godt..
Håber I kommer på benene igen, og vil glæde mig i stedet til sommer, sol og Kaf træf :3
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: KAF Træf Januar - Aflyst!

Indlægaf Gama » ons 21. nov 2012 13:31

Erm, behøver alt da være så dyrt? Hvis folk er game, ser jeg ingen grund til at man ikke kan holde et træf et ganske offentligt sted, hvor folk selv kan betale for deres ting :)

Vi er vel bare en gruppe mennesker som gerne vil mødes og dele vores interesser, det kan jeg ikke se hvordan økonomi forbyder :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: KAF Træf Januar - Aflyst!

Indlægaf Pacman » man 26. nov 2012 16:21

Gama skrev:Erm, behøver alt da være så dyrt? Hvis folk er game, ser jeg ingen grund til at man ikke kan holde et træf et ganske offentligt sted, hvor folk selv kan betale for deres ting :)

Vi er vel bare en gruppe mennesker som gerne vil mødes og dele vores interesser, det kan jeg ikke se hvordan økonomi forbyder :)


Vi er helt enige og det er derfor vi ved siden af vores store træf har månedlige arrangementer der er mindre.

Dog er vores forening bygget på at vi 2 gange om året booker hele Valby kulturhus og samles ca. 100 mennesker og har det sjovt over en hel weekend.
Og bookning af Valby kulturhus er desvære ikke helt billigt.


Tilbage til "Events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster