Monster Hunter Event i april

Alt snak om jeres egne events, både private og foreningsrelaterede.
Brugeravatar
Yakusha
Chibi
Chibi
Indlæg: 24
Tilmeldt: ons 1. feb 2012 18:20
Køn: Kvinde

Monster Hunter Event i april

Indlægaf Yakusha » man 18. mar 2013 22:52

Hey folkens,

The Arcade afholder den 20. april et event fokuseret på udgivelsen af Monster Hunter 3 Ultimate.

Så hvad går det ud på?
Kom og prøv spillet, selvfølgelig, og så bliver der også afholdt en turnering, hvor man kan vinde præmier. Er du ikke lige fan af Monster Hunter serien, men mangler noget gaming hygge her i foråret, så kig forbi alligevel! Der vil nemlig også blive stillet andre Nintendo konsoller op med andre spil :D

Baren UnderWerket, der ligger i kælderen, vil også have åbent hele dagen, og om aftenen bliver der temafest med gaming som fokus. Udklædte får en gratis/øl, og bedst udklædte får også en præmie.

Hvor kommer det hele til at foregå?
På KraftWerket i Valby, den præcise adresse er: Valgårdsvej 2, 2500 Valby. Dørene vil stå åbne, hvis man er i tvivl er det dem ud til den lille sidegade.

Hvornår vil dette monstrøse event foregå?
Den 20. april, en lørdag.
Dørene åbner klokken 14.00.
Turneringen starter 16.00.
Festen starter 20.00.

Der er en event på Facebook, hvor I også kan læse detaljerne, og så opdaterer jeg med et link til The Arcade's hjemmeside når den er opdateret med informationen :D

Link til Facebook: The Arcade Monster Hunter Tournament
Har du spørgsmål, så skriv til The Arcade via kontaktformularen HER eller på Facebook.

Håber vi ses!

Er du nået her til og tænker, det lyder alt sammen meget godt, men hvad pokker er Monster Hunter??

Så har du her en kort beskrivelse:
Monster Hunter 3 Ultimate er et Japansk Action-Roleplaying-game, hvor alt er i episke proportioner! Kæmpe monstre, kæmpe rustninger, kæmpe sværd! Lev livet som monster jæger og bekæmp uhyrerne, hjælp landsbyen med at gro under de svære forhold og byg dit våben endnu større! I Ultimate kan du og 4 venner besejre dem sammen, og det er især denne feature vi har fokus på under dette event.

Amaterasu
Chibi
Chibi
Indlæg: 18
Tilmeldt: ons 25. apr 2012 16:35

Re: Monster Hunter Event i april

Indlægaf Amaterasu » lør 23. mar 2013 21:30

Jeg er godt nok fra Århus. Men det lyder mega fristende!
Der er godt nok også snart SVScon, men hvis jeg får råd, så kunne jeg meget nemt finde på at tage afsted :)

Brugeravatar
Yakusha
Chibi
Chibi
Indlæg: 24
Tilmeldt: ons 1. feb 2012 18:20
Køn: Kvinde

Re: Monster Hunter Event i april

Indlægaf Yakusha » ons 27. mar 2013 03:02

Min bror har boet i Århus, og nævnte noget med, at der var nogle busser der er billigere at tage, hvis det hjælper :) Nogle rigtige Monster Hunter entusiaster ville være awesome! (Y)

God tur til SVS i hvert fald :D Håber vi ses i Valby!


Tilbage til "Events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster