Søger 1 til 2 spiller til bord rollespil i Birkerød (KBH)

Alt snak om jeres egne events, både private og foreningsrelaterede.
Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Søger 1 til 2 spiller til bord rollespil i Birkerød (KBH)

Indlægaf Pacman » lør 23. mar 2013 19:30

Hej.

Jeg har lovet Exogenic at jeg ville lave et pen and paper senarie, og det er jeg så igang med.
Men lige nu er mine spillere så Mink og Exogenic, så vi kunne jo så godt bruge 1 til 2 mere som kunne tænke sig at spille med og det er hvad vi søger.
Og nu har jeg jo før haft fin erfaring med at finde dejlige rollespil folk her inde så vi prøver da lige igen.

Det kommer til at forgå i Birkerød i Mink's og min lejlighed.

Spille dage kan skifte som vinden blæser, det er noget vi aftaler fra gang til gang nogle gang hverdage andre weekender, det kommer an på ja hvad vi finder ud af.

Der er intet krav om erfaring, er du helt ny, ingen problem :) Det vigtigste for os er at der er noget god kemi.

Jeg ville super gerne fortælle meget om hvad vi skal spille med system og så videre, men det lægger sådan at planen er mere det finder vi ud af sammen, så vi får formet et spil hvor vi alle hygger sig meget godt med det hele.

Men jeg kan allerede sige at ingen af os 3 der allerede er med er hardcore spillere, og vi plejer at gå mere op i historien end systemet bag det.. Selvfølgelig skal der være et regelsystem vi spiller efter logisk nok xD.. Men det er typiske regler der er nemme at gå til vi bruger.

Dog er D&D og Pathfinder allerede afskrevet af os. Så til fans af det, beklager :)

Håber der er nogle, og hvis der er så end bare en privat besked til mig.

Tilbage til "Events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster