KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Alt snak om jeres egne events, både private og foreningsrelaterede.
Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 9. jul 2013 01:03

Endnu et nysgerrigt spørgsmål fra mig af: Hvor mange har indtil videre tilmeldt sig? Både dem der har tilmeldt og dem der rent faktisk har betalt så de stensikkert kommer?
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Dbluver
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: søn 6. jan 2013 20:57
Køn: Kvinde
Geografisk sted: her ;D

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Dbluver » tirs 9. jul 2013 22:10

Jeg kommer helt sikkert og har os soveplads ;)

Brugeravatar
kibasnowpaw
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 08:44
Køn: Mand
Geografisk sted: Skibby
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf kibasnowpaw » ons 10. jul 2013 02:26

jeg kommer har også soveplads selv om jeg synes KAF har virke maget uprofessionel op til nu så håber jeg deres Træf er bedre end de har lagt op til
mine hjemmeside
Den Danske Anime Klub

Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Mink » ons 10. jul 2013 09:57

Crystal Dragon skrev:Endnu et nysgerrigt spørgsmål fra mig af: Hvor mange har indtil videre tilmeldt sig? Både dem der har tilmeldt og dem der rent faktisk har betalt så de stensikkert kommer?


Jeg har sat 'Pacman' på sagen, og forventer at han kan give dig et svar i løbet af i dag :)

kibasnowpaw skrev:jeg kommer har også soveplads selv om jeg synes KAF har virke maget uprofessionel op til nu så håber jeg deres Træf er bedre end de har lagt op til


Vi er kede af at du har opfattet KAF i sig selv som uprofessionel, vi er en relativt ny forening med få arbejdskræfter, så vi arbejder hele tiden på at blive bedre :) Hvis du har noget konkret kritik til hvordan vi kunne blive bedre så er du meget velkommen til at sende mig en privat besked - Vi er altid interesserede i at høre hvordan vi kan forbedre os som forening :)
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
kibasnowpaw
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 08:44
Køn: Mand
Geografisk sted: Skibby
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf kibasnowpaw » ons 10. jul 2013 16:15

Mink skrev:Vi er kede af at du har opfattet KAF i sig selv som uprofessionel, vi er en relativt ny forening med få arbejdskræfter, så vi arbejder hele tiden på at blive bedre :) Hvis du har noget konkret kritik til hvordan vi kunne blive bedre så er du meget velkommen til at sende mig en privat besked - Vi er altid interesserede i at høre hvordan vi kan forbedre os som forening :)


i følger jeres hjemmeside er Foreningen blev stiftet den 13. maj 2011.
Lidt før det blive animanga oprette og allerede den 16 november slå i KAF sig sammen med Kameko som har kørt siden 2006 som var begynd af dø hen jeg har kikke lidt på de info i har give ud over de 3 år og ud over det er den stige med 25 kr vær gang den alldrade 2 månder efter jeres Foreningen er blive officielt gjort den 22. juli 2011 hade i jeres første event hvor Det koste 75 kr at deltage og det er inkl. overnatning. og hvad jeg kunne komme fram til have i 2 komma træf som er inspireret af HAF "kommaevents" indtil i have Kaf Træf 3 Den 13 Juli 2012 hvor det koste 75 kr for en weekende + 25 kr for sove der nu vi i 2013 med en prise på 100 kr og 25 kr for at sove der altså en stigning på 25 kr vært år og info omkring træf har heller ikke være noget af råbe hurra for men det var en lille background historie om KAF som jeg lige kunne fiske frem >:)
Senest rettet af kibasnowpaw ons 10. jul 2013 16:34, rettet i alt 1 gang.
mine hjemmeside
Den Danske Anime Klub

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf SsjGogo » ons 10. jul 2013 16:21

Jeg kan ikke helt læse, måske grundet en særdeles spændende brug af kommaer og indskudte sætninger, hvori den ovenstående kritik består.

KAF arrangørerne har altid været flittige til at svare og være behjælpelige -
og læser man de diverse indlæg ift. forrige arrangementer har det været vellykket.

De 2-3 gange, hvor jeg var med til at afholde et event med arrangørerne bag KAF - blev jeg
mødt med åbenhed, seriøsitet og begejstring. Det vel at mærke fra individer - der laver dette frivilligt.

Det at priserne har varieret - men stadig været under 100 kr. er vel næppe et kritikpunkt!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Gintoki » ons 10. jul 2013 16:33

SsjGogo skrev:Det at priserne har varieret - men stadig været under 100 kr. er vel næppe et kritikpunkt!

Enig! Man må også huske på at udgifterne kan variere, f.eks. kan lejen af lokalerne være blevet dyre med tiden, priserne på ting der bliver købt ind til arrangementet kan være blevet dyre etc. Og under 100 kr for et weekend arrangement inkl overnatning er altså pebernødder IMO :)
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
kibasnowpaw
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 08:44
Køn: Mand
Geografisk sted: Skibby
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf kibasnowpaw » ons 10. jul 2013 16:37

sry for det med .... jeg har aldrig være godt til dansk ikke nok til af kunne bruge .. anyway det var ikke ment som kritikpunkt mere en background historie. kritiken har jeg sendt til Mink og var ikke nødventit af skrive her
mine hjemmeside
Den Danske Anime Klub

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Gintoki » ons 10. jul 2013 16:38

kibasnowpaw skrev:sry for det med .... jeg har aldrig være godt til dansk ikke nok til af kunne bruge .. anyway det var ikke ment som kritikpunkt mere en background historie. kritiken har jeg sendt til Mink og var ikke nødventit af skrive her

Du kan sagtens skrive kritikken her, så kan andre også komme med deres besyv på det :) Kan jo være nogen andre deler den samme holdning som dig på de punkter eller måske endda kan komme med en forklaring på hvorfor tingene er som de er.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
kibasnowpaw
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 08:44
Køn: Mand
Geografisk sted: Skibby
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf kibasnowpaw » ons 10. jul 2013 16:47

for mig er det mere en personlig holdning af der er 2 ting der skal være i orden nå man er en forening og vil sælge sin vare som i datter tilfælge er et Træf og det er sin hjemmeside og info omkring træffe.
Hjemmesiden har ikke være opdatere siden Træf 3 og info omkring Træffe mangler en del info der nemt og hurtigt kunne laves vis man gad og bruge en lille time på af finde ud af de ting men som sagt det min holdning og de 2 ting har irritere mig en del da i mine øjne virker uprofessionelt og ikke virker seriøse nok
mine hjemmeside
Den Danske Anime Klub


Tilbage til "Events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster