KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Alt snak om jeres egne events, både private og foreningsrelaterede.
Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Mink » ons 10. jul 2013 16:51

Af hvad jeg forstod som dine kritikpunkter, (havde også en smule svært ved at forstå alt hvad der blev skrevet), fremhævede du henholdsvis prisen for vores arrangement samt For lidt info om træffet primært på vores hjemmeside.

Grunden til at prisen på KAF træf er steget med årene er at vi har oplevet at køre foreningen med et mere eller mindre konstant underskud. Det koster langt fra små penge at leje hele Valby Kulturhus, købe præmier til de mange events vi hoster, samt have penge i baghånden til uforudsete udgifter. Vi forsøger altid at holde prisen på vores Træf så lavt som muligt, men eftersom vi ikke kunne få alle vores udgifter til at løbe rundt med den tidligere pris på 75 kr. valgte vi at sætte den op til 100 kr. Vi håber at vores deltagere forstår grundlaget for prisstigningen, og at det netop ikke er for at sætte en unødvendig 'høj' pris, men for at vi i fremtiden også kan holde vores events ^_^

I henhold til Information på vores hjemmeside vil jeg give dig 100 % ret i at det er for dårligt at vores hjemmeside ikke er blevet opdateret ordentligt i godt og vel et år nu. Sagen er den at vi ikke har fuld adgang til hjemmesiden, og igennem det sidste år har forsøgt at få fuld adgang til den, men det har desværre ikke været muligt. Vi arbejder derfor på at 'nuke' hele hjemmesiden, og genopstarte den helt fra ny af. Vi er derfor godt klar over at der mangler informationer om træffet her og der, som der endnu ikke er blevet slået op på begivenheden herinde og på Facebook, og det er netop derfor at jeg og de andre arrangører står til rådighed med at svare eventuelle spørgsmål når de bliver stillet - Vi håber stærkt på at have hjemmesiden oppe og køre igen inden KAF Træf 5, og indtil da forstår jeg godt at nogle informationer om træffet kan være sparsomme :)
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
kibasnowpaw
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 08:44
Køn: Mand
Geografisk sted: Skibby
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf kibasnowpaw » ons 10. jul 2013 17:01

Mink skrev:Af hvad jeg forstod som dine kritikpunkter, (havde også en smule svært ved at forstå alt hvad der blev skrevet), fremhævede du henholdsvis prisen for vores arrangement samt For lidt info om træffet primært på vores hjemmeside.

Grunden til at prisen på KAF træf er steget med årene er at vi har oplevet at køre foreningen med et mere eller mindre konstant underskud. Det koster langt fra små penge at leje hele Valby Kulturhus, købe præmier til de mange events vi hoster, samt have penge i baghånden til uforudsete udgifter. Vi forsøger altid at holde prisen på vores Træf så lavt som muligt, men eftersom vi ikke kunne få alle vores udgifter til at løbe rundt med den tidligere pris på 75 kr. valgte vi at sætte den op til 100 kr. Vi håber at vores deltagere forstår grundlaget for prisstigningen, og at det netop ikke er for at sætte en unødvendig 'høj' pris, men for at vi i fremtiden også kan holde vores events ^_^
)


som sagt var det bare mere ment some en lille baggrundshistorie sry vis i misforstod det som en kritikpunkt 100 kr er langt fra dyrt faktisk synes jeg det fair pris jeg synes bare det sjovt af det var 25 kr væregang ^_^ jeg håber dog på af i få jeres hjemmeside ordne og beder info til næste år udover alt det klæder jeg mig stadigvæk til den 19
mine hjemmeside
Den Danske Anime Klub

Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Mink » ons 10. jul 2013 17:06

kibasnowpaw skrev:som sagt var det bare mere ment some en lille baggrundshistorie sry vis i misforstod det som en kritikpunkt 100 kr er langt fra dyrt faktisk synes jeg det fair pris jeg synes bare det sjovt af det var 25 kr væregang ^_^ jeg håber dog på af i få jeres hjemmeside ordne og beder info til næste år udover alt det klæder jeg mig stadigvæk til den 19


Vi arbejder hårdt på at få hjemmesiden i orden inden næste træf, så forhåbentlig er informationen om træffet lettere tilgængelige til den tid. Jeg forstår fuldt ud at det er et problem, og som sagt arbejder vi på at få det ordnet hurtigst muligt.
Vi håber selvfølgelig at du får en god oplevelse til træffet trods alt, og hvis ikke planlægger vi at printe spørgeskemaer til efter træffet, hvor du kan give din mening til kende igen hvis du finder andre kritik punkter :)
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Gintoki » ons 10. jul 2013 17:11

Jeg deltager med stor sandsynlighed også til dette KAF event :3
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Mink » ons 10. jul 2013 17:18

Gintoki skrev:Jeg deltager med stor sandsynlighed også til dette KAF event :3


Fedt, vi glæder os til at se dig i så fald :D
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
Noah100
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 19:20
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Noah100 » ons 10. jul 2013 19:10

Det ville jo være for dårligt ikke at deltage, når man næsten lige er flyttet til Valby og bor kun et par 100m fra kultur huset ;)

Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Mink » ons 10. jul 2013 19:30

Noah100 skrev:Det ville jo være for dårligt ikke at deltage, når man næsten lige er flyttet til Valby og bor kun et par 100m fra kultur huset ;)


Haha, ja du ville jo nærmest være et skarn i så fald hvis du ikke lige kom forbi ;)
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Pacman » ons 10. jul 2013 21:50

Crystal Dragon skrev:Endnu et nysgerrigt spørgsmål fra mig af: Hvor mange har indtil videre tilmeldt sig? Både dem der har tilmeldt og dem der rent faktisk har betalt så de stensikkert kommer?


Facebook: 114
Tilmeldings system: 85
Betalte gæster: 42

Da jeg kiggede tilmeldings systemet igennem og kunne jeg se mange har bestilt soveplads men har endnu ikke betalt for den. Husk nu den er først reseveret når den er betalt. Vi har 27 sovepladser tilbage. Det vil være ærgeligt at stå i døren og ikke have den soveplads man ellers tror man har.

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Crystal Dragon » ons 10. jul 2013 23:59

Jeg glemte en femmer da jeg betalte :'( Jeg skammer mig sådan. Men skal nok betale når jeg kommer.
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: KAF Træf 4 d. 19 til 21 juli 2013

Indlægaf Gintoki » tors 11. jul 2013 00:55

Hvordan er det mht. at købe billet i døren? For jeg er nemlig ikke 100% sikker på om jeg dukker op, så har det bedst med at betale på selve dagen.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!


Tilbage til "Events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster