Events på hverdage

Alt snak om jeres egne events, både private og foreningsrelaterede.
Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Events på hverdage

Indlægaf Spreeunit » ons 8. apr 2015 22:44

I forbindelse med at der nu er kommet en lille gruppe til at arrangerer små træfs så kom jeg til at tænke på at det ikke ville gøre noget hvis nogle blev afholdt på en hverdag. Som regel bliver træfs og events lagt i en weekend eller en helligdag for så har folk måske nok mere tid,, og så alligevel ikke altid.
Men det ville jo være lidt fjollet at placere et træf på en hverdag uden lige og høre om der enlig var nogle som ikke havde noget imod det?
så vil meget gerne have lidt hjælp til at vide om folket her på animanga synes det er okay der også kommer træfs ud over weekender/ferier? ville I have muligehed for det?
~Avatar created by me~

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Events på hverdage

Indlægaf JoaCHIP » tors 9. apr 2015 00:24

Mine weekender er tit et rent kaos, så det er faktisk en god idé!

Det største problem er så bare arbejdet som jo sætter nogen grænser for, hvornår man kan være der, og hvor tidligt man er nødt til at smutte hjem igen for at være klar til næste arbejdsdag. - Men for små korte hygge-træf er det en super god ide.

Og hvis man er NEET er der jo max frihed! :engel:
RYST OG NYD!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Events på hverdage

Indlægaf SsjGogo » tors 9. apr 2015 07:44

Det ville passe mig fint - især på tirsdage i den næste periode, hvor jeg er på kursus Down town :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Events på hverdage

Indlægaf Shadari » tors 9. apr 2015 10:52

Jeg har ikke noget imod hverdage - synes det er en god ide ^_^
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Events på hverdage

Indlægaf Spreeunit » tors 9. apr 2015 11:58

Lyder godt nogle synes det er en god idé :3!

Det jeg mest havde i tankerne var spisning i byen, det behøver jo ikke tage flere timer men samtidig lige få en hyggelig snak :) og så er der jo mulighed for dem der har lyst og kan futte videre sammen. Men nu feks i dag er der halv pris hos nordiskfilm på filmen 9.April i biograferne, nu fik jeg det så at vide alt for sent til at kunne arrangerer noget hvis nu nogle gad og se den med mig :$
~Avatar created by me~


Tilbage til "Events"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster