Feedback om køb!

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 28. maj 2013 20:37

Jeg har netop modtaget en fed Soul Eater halskæde fra en nyere bruger Titbøh ^_^
Den var i fantastisk god stand, ser ud som om den er så godt som aldrig brugt, og den blev godt pakket ind og beskyttet.
Titbøh har flere ting til salg så jeg kan sagtens anbefale et køb. :3
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Mink » søn 28. jul 2013 20:09

Købte CardCaptor Sakura Omnibus 1 - 2 af Maru for 130 kr. Vi mødtes og udvekslede, og begge bind er i perfekt stand :) Klart en sælger der kan anbefales.
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Tanerion » fre 25. okt 2013 14:10

Har lige fået to figurer fra Shadari som hun solgte til en rimelig pris (i originalforpakning).
De er i så god stand som man kan forvente af brugte figurer og de var godt og forsvarligt indpakket.
:) (Y)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Shadari » fre 25. okt 2013 14:32

Tanerion skrev:Har lige fået to figurer fra Shadari som hun solgte til en rimelig pris (i originalforpakning).
De er i så god stand som man kan forvente af brugte figurer og de var godt og forsvarligt indpakket.
:) (Y)

Tak :3
Bare lidt irriterende at jeg skulle betale så meget xtra pga 200 gram mere xD
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Tanerion » fre 25. okt 2013 14:43

Derfor betalte jeg jo 250 kroner ekstra hvis det nu skulle overskride den forventede forsendelsespris.
Resten var drikkepenge :3

Men hvis det kostede mere end det kan du gerne sige fra så jeg kan betale forskellen.
Jeg har jo kun Post Danmarks hjemmeside til at hjælpe mig at udregne forsendelsesprisen :/
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Shadari » fre 25. okt 2013 14:49

Tanerion skrev:Derfor betalte jeg jo 250 kroner ekstra hvis det nu skulle overskride den forventede forsendelsespris.
Resten var drikkepenge :3

Men hvis det kostede mere end det kan du gerne sige fra så jeg kan betale forskellen.
Jeg har jo kun Post Danmarks hjemmeside til at hjælpe mig at udregne forsendelsesprisen :/

Det helt okay. er stadigvæk meget glad for handlen, og meget glad over at du er så tålmodig over at jeg ikke helt kunne finde en ledig da, at sende pakken på uden at du blev sur :) ( jeg ville selv være blevet sur over at skulle vente i næsten en uge )

:3 men tusind tak for handlen ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Tanerion » fre 25. okt 2013 15:05

Selv tak :3
Jeg bor jo langt væk fra alting så jeg er forberedt på at skulle vente lidt indimellem så det behøver du ikke bekymre dig om :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Shadari » fre 25. okt 2013 15:14

Tanerion skrev:Selv tak :3
Jeg bor jo langt væk fra alting så jeg er forberedt på at skulle vente lidt indimellem så det behøver du ikke bekymre dig om :)

Tak :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Madsjen » tirs 29. okt 2013 16:41

for omtrent 40 min. siden købte jeg Werewolf af vonkejser. alt er i flot stand og intet manger :)

tilfreds køber herfra :D
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: Feedback om køb!

Indlægaf Vonkejser » tirs 29. okt 2013 17:34

Madsjen skrev:for omtrent 40 min. siden købte jeg Werewolf af vonkejser. alt er i flot stand og intet manger :)

tilfreds køber herfra :D

Epic like. ;)

( ps og pengene stemte også med det vi blev enig om. :3 ) soooo...no problemo herfra. ;)
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster