Artbooks, Musik og DVDer (Opdateret 26/08-2013)!

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
FreeStejler
Chibi
Chibi
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 13. jul 2013 17:28

Artbooks, Musik og DVDer (Opdateret 26/08-2013)!

Indlægaf FreeStejler » lør 13. jul 2013 20:52

Da jeg har mistet lidt af interessen for den Japanske popkultur, sælger jeg ud af mine Artbooks, CDer, DVDer og andet Merchandise. Køber betaler porto.
Jeg er åben for bud :)

ARTBOOKS:

Arina Tanemura Collection, ser ud som nye: Fullmoon Wo Sagashite (Ser ud som ny. Har kostet 380 kr. for ny og er på Engelsk), The Gentlemen's Alliance Cross (Ser ud som ny. Har kostet 200 kr. for ny og er på Japansk), Kamikaze Kaito Jeanne (Er som ny. Har kostet 150 kr. for ny og er på Tysk) Bøgerne sælges samlet for 350 kr.)
Billede

Ugetsu Hakua - Flamboyant (Er som ny. Har kostet 500 kr. for ny og er på Engelsk. Nu 300 kr.). Mitsukazu Mihara - Chocolate (Har kostet 580 kr. for ny og er på Japansk. Nu 400 kr.). url=http://s1272.photobucket.com/user/freestejler/media/IMG_9383_zps92615ea1.jpg.html]Billede[/url]

Yazawa Ai NANA Collection, den ene er på Fransk (er som ny) og den anden på Kinesisk (I den medfølger to DVDer, dog er den ene diskholder faldet af). Tilsammen har de ca. kostet 400 kr. Nu koster de samlet 250 kr.
Billede

Gothic & Lolita Street Fashion Book (Har fået bogen i gave, derfor vides ny pris ikke. 80 kr.)
Billede

Manga, udgivet af Tascen, af Masano Amano og Ed. Julius Wiedermann (Sprit ny. Bogen er fået i gave, derfor vides nyprisen ikke. 180 kr.)
Katsuhiro Otomo - Akira Club (Sprit ny. Bogen har jeg fået i gave, derfor vides ny prisen ikke. Nu 150 kr.)
Billede

MUSIK:

Soul Eater Soundtrack (nypris 250 kr. Nu 100 kr.)
Joe Hisaishi: Castle in the sky (nypris 180kr. Nu 70 kr.)
Ghibli Classics Soundtrack (nypris 180 kr. 70 kr.)
Jigoku-Shojo Soundtrack (nypris 180 kr. Nu 70 kr.)
Black Lagoon Soundtrack (nypris 180 kr. Nu 70 kr.)
NANA Soundtracks (Har samlet kostet ca. for nypris 400 kr. Sælges nu samlet for 200 kr.)
Excel Saga Soundtrack (Har ca. kostet 200 fra ny. Nu 90 kr.)
Tommy Heavenly 6: Heavy Starry Heavenly (nypris 250 kr. Nu 100 kr.)
Billede

DVDer:

Fruits Basket Box Collection (nypris 700 kr. Nu 280 kr.)
Puni Puni Poemi (Nypris: 280 kr. Nu 70 kr.)
Excel Saga (Nypris: 280 kr. Nu 70 kr.)
Billede

Andet:

Ryuk Death Note Bogholder. Nypris omkring 300 kr. Nu 130 kr. (Underholderen på den ene støtte er faldet af, men har ingen betydning og er ikke synligt).
Fruits Basket "Shigure" Hunde Bamse. Nypris er ukendt. Nu 130 kr.
Billede
Billede

Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster