Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Shihoudani » søn 18. aug 2013 22:20

Da jeg desperat står og mangler penge og jeg ikke læser mange af mine bøger længere, har jeg valgt at sætte en masse ting til salg. Alting kan afhentes i Ballerup, (kommer dog til københavn en sjælden gang imellem ellers arbejder jeg i Værløse til daglig) ellers betaler køber porto, og det er som udgangspunkt 100,- oveni den pris jeg skal have for tingene selv (dog vil jeg forbeholde mig retten til ikke at ville sende hvis pakken er for stor). Jeg kan godt sætte on hold, men jeg holder den kun i en måned hvis der ikke er andre der har vist interesse. Hvis måneden udløber UDEN at jeg har hørt fra køber ryger det til salg igen. Selvfølgelig skriver jeg dog lige til køber først, ingen grund til at være uhøflig.

Jeg ved godt der mangler billeder og det virker utroværdigt, men hvis der bliver vist interesse for noget kan jeg selvfølgelig godt uploade et billede af det. :)
Alle manga og anime er ikke til faste priser, men de er alle i rigtig god stand, så kom med realistiske bud eller spørg hvad jeg har tænkt alt efter hvor meget det er, og så tager vi den derfra. :) Hele serier foretrækker jeg at sælge som hele, da det er svært at få dem solgt når der mangler en i midten. Ufærdige serier kan jeg godt sælge den sidste af hvis det er. Ellers spørg! :D

Hvis der er flere intra i samme ting, så må i byde indtil der er en tilbage. Jeg skal selvfølgelig nok selv holde øje. Hvis jeg har sagt solgt på en ting er den solgt og sådan er det. :) Jeg sender ingenting med posten FØR betaling er modtaget, sikkerhedsforanstaltninger.

Manga:

Manga:
Gravitation 1-8 (to styks af no. 3 og no.8 ) dansk HELE SERIEN
Kare First Love 1-6 dansk
Dragon Ball 1-42 (to styks af no. 2 og no. 3 ) dansk HELE SERIEN
Manga Love Story 1-2 dansk
Ai Yori Aoshi 1 engelsk
Tokyo Mew Mew a la mode 1-2 dansk HELE SERIEN
The Devil Ororon 1-4 dansk HELE SERIEN ON HOLD
Naruto 1-19 dansk
Tsubasa Chronicles 1 engelsk
Loveless 1-3 engelsk ON HOLD
Shaman King 1-3 dansk
Chrono Crusade 1-4 dansk

Manwha:
Demon Diary 3-4 dansk
i.n.v.u 1-3 dansk

Anime: Alle dvd’erne er med både engelsk og japansk tale og engelske undertekster, og alle dvd’erne er originale!

Loveless Boxset HELE SERIEN
FullMetal Alchemist DVD Vol. 1: The Curse, indeholder episoderne 1-4 og er signeret af Vig Mignogna på fronten (ed’s engelske stemmeskuespiller)

Cosplays: (kan kun finde billeder hvor jeg har dem på, sorry)

Akatsuki Kappe fra Naruto, One size (skal bare ca. være 170 cm høj for at den ikke slæber) ON HOLD

Prince of Tennis Rikkaidai Uniform, XXL (indeholder jakke, poloshirt, hvide shorts og lange bukser)
Billede: Billede

Panty & Stocking - Angel Stocking cosplay, indeholder alt til cosplayet (kjole og alt hvad du ser på den, sløjfe til håret, hals ting, handsker, armbånd, sølvting til armene og benvarmere) undtagen wig, sko, negle og sværd. (Uploader billede hvis der er nogen intra) Størrelsen er lidt svær da den er syet efter mine personlige mål, men ville sige en XL passer nok meget godt :) Prisen på dette kostume er dog fastsat på bundlinjen, da jeg gav 1200,- for det originalt og det er i god stand (nogle mindre reperationer) vil jeg gerne have 600 for det. Vil helst ikke sende det med posten da kjolen kan blive fladmast af fragten. Der er nogle mindre skønhedsfejl da underskørtet gik i stykker, men ikke noget man lægger mærke til. To af sløjferne er syet fast så de ikke falder af, og det der blå bånd foran er også syet sammen men det kan man let rie op for at gøre den mindre. Der er også indbygget bh i kjolen.

Billede:
Billede

Så skriv endelig hvis det fanger dit øje, og som sagt kan der sagtens komme billeder op hvis det er :)

SOLGT:
Spoiler: vis
Gravitation HELE SERIEN SOLGT
Chobits 1-8 dansk HELE SERIEN SOLGT
Ikke manga eller manwha: Kingdom Hearts 1-4 engelsk HELE SERIEN SOLGT
Naruto 20-35 dansk SOLGT
One Piece 1-43 dansk SOLGT
One Piece Red dansk SOLGT
One Piece Blue dansk (hvis du køber alle de normale One Piece bøger får du Red og Blue med gratis :3 ) SOLGT
Rozen Maiden 1-3 engelsk SOLGT
Senest rettet af Shihoudani man 5. maj 2014 18:48, rettet i alt 7 gange.
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Shadari » man 19. aug 2013 03:18

Jeg gad godt at se billeder af Angel cosplayet og høre hvor meget du skal havde for loveless bind 1-3 og rozen maiden 1-3 jeg kommer til genki så hvis vi kan finde en pris vil jeg gerne købe der $_$
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Shihoudani » man 19. aug 2013 22:03

Rozen Maiden er pt. på auktion da folk på facebook også gerne vil have dem :) buddet er lige nu 150, og det lukker imorgen aften. :) men du kan godt byde hvis det er.
Loveless bøgerne ville jeg gerne have 150 for, da de er i perfekt stand og original prisen er 100 kr. jeg vil helst ikke vente helt til genki, da jeg mangler penge lige nu, men kan sagtens sende dem. hvis de ikke er solgt inden genki kan vi dog godt finde ud af det.
Angel kostumet uploader jeg et billede af imorgen :)
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Shadari » tirs 20. aug 2013 11:44

Ok tak :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Storm » tirs 20. aug 2013 15:23

Husk jeg er en meget, meget ond ting som har købt din gravitation ;p! <3
Billede

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Shihoudani » ons 21. aug 2013 02:04

Nej, du er en meget meget sød ting som har købt min gravitation dvder storm :D

vil også lige sige at Rozen Maiden og FMA dvden er solgt.

Og billeder af kostumerne kommer først på torsdag da jeg har mulighed for at komme på en computer med internet der, sorry!
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Storm » ons 21. aug 2013 22:35

Shihoudani skrev:Nej, du er en meget meget sød ting som har købt min gravitation dvder storm :D

(Y) :engel:
Billede

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Shihoudani » ons 28. aug 2013 22:38

Nu hvor genki er så tæt på vil jeg bare lige sige at alt kan tages med til genki hvis i gerne vil mødes og købe det der, også evt. prøve en af kostumerne. er meget fleksibel i pris, så please spørg hvis der er noget :D
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Andrea-Chan!
Chunin
Chunin
Indlæg: 196
Tilmeldt: tors 19. jul 2012 15:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jorden

Re: Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Andrea-Chan! » søn 1. sep 2013 15:02

Jeg vil godt købe din Akatsuki kappe :p
Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shihou sælger: Manga, Anime & Cosplay

Indlægaf Shadari » søn 1. sep 2013 16:41

Shihoudani skrev:Nej, du er en meget meget sød ting som har købt min gravitation dvder storm :D

vil også lige sige at Rozen Maiden og FMA dvden er solgt.

Og billeder af kostumerne kommer først på torsdag da jeg har mulighed for at komme på en computer med internet der, sorry!


Du har stadigvæk ikke sat billederne op ???
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster