Har du de her planter ? ( er villig til at betale )

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Har du de her planter ? ( er villig til at betale )

Indlægaf Shadari » ons 29. jan 2014 15:11

Jeg mangler mad til mine Vandrende blade ... Plejer i give dem brombær græne men det meste er råddet af :$ jeg er villig til at betale for planterne $_$
Jeg ved ikke hvordan jeg skal oversætte det jeg søger så i må befinde jer med at det er på engelsk ;D
Jeg søger -

Bramble
Many sorts of bramble can be found in the nature, some are winter green an some not If you are cutting the bramble sticks in 50 cm lenght and keeping then in water in a light and cold place they will keep fresh for many weeks.

Raspberry leaf
Is accepted almost as well as bramblem it is easier to handle, due to lack of thornes. Available from August to October.

Rose
Many sorts available, The bush roses are some of the first spring food available in Denmark available from April to September. Be careful with cultured roses as they may be treeted with pesticides against insects

Oak
All sorts of oak seem to be accepted, available from May to September. But if you collect acorns in October you can easily grow your own oak trees.

Fik dem for et par måneder siden så nåede ikke at plante forråd :'(
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Har du de her planter ? ( er villig til at betale )

Indlægaf Madsjen » ons 29. jan 2014 17:12

jeg tror desvære at du er uden for sæson her :/ senere på året har jeg hindbær blade.
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du de her planter ? ( er villig til at betale )

Indlægaf Shadari » ons 29. jan 2014 17:27

Madsjen skrev:jeg tror desvære at du er uden for sæson her :/ senere på året har jeg hindbær blade.

:'(
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Har du de her planter ? ( er villig til at betale )

Indlægaf LiseR » ons 29. jan 2014 23:38

Du skal rundt i dit nabolag på cykel og finde flere brombær. Du finder hverken hindbær, rose eller eg på nuværende tidspunkt. Ellers må du købe roser hos en gartner - eventuelt nogle hvor blomsterne er visne og kun bladene tilbage?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du de her planter ? ( er villig til at betale )

Indlægaf Shadari » tors 30. jan 2014 11:02

LiseR skrev:Du skal rundt i dit nabolag på cykel og finde flere brombær. Du finder hverken hindbær, rose eller eg på nuværende tidspunkt. Ellers må du købe roser hos en gartner - eventuelt nogle hvor blomsterne er visne og kun bladene tilbage?

De må ikke være visne ...
Og har et brombær krat her ved siden af hvor jeg bor - men næsten alle bladene er faldet af :'(
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Har du de her planter ? ( er villig til at betale )

Indlægaf LiseR » tors 30. jan 2014 22:21

Jeg ved godt de ikke må være visne, men det kan være du kan få roser hvor BLADENE ikke er visne :)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du de her planter ? ( er villig til at betale )

Indlægaf Shadari » fre 31. jan 2014 11:51

LiseR skrev:Jeg ved godt de ikke må være visne, men det kan være du kan få roser hvor BLADENE ikke er visne :)

Ok rak prøver at finde nogle i blomsterhandler :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster