Søger god manga tegner :3

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Søger god manga tegner :3

Indlægaf Shadari » tors 7. aug 2014 15:19

Jeg søger en tegner der er god til at tegne og ville tegne en unik tegning af kazuma fra s-cry-ed jeg er selvfølgelig villig til at betale jo flottere den en jo mere gir jeg :)
Jeg har ikke nogen specifik måde han skal tegnes på så hvis du er intra. Så bare tegn en masse skabeloner til mig så vælger jeg en eller flere og så kan du tegne videre den jeg vælger :jul:

Håber der er nogle interreseret :D

- Dianna
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Søger god manga tegner :3

Indlægaf SsjGogo » tors 7. aug 2014 19:58

Det bemærkes at fan art - især hvor salg er involveret - er ulovligt, medmindre tilladelse fra rettighedshaver haves, og frabedes på Animanga.

Tak for forståelsen.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Søger god manga tegner :3

Indlægaf Shadari » tors 7. aug 2014 21:15

SsjGogo skrev:Det bemærkes at fan art - især hvor salg er involveret - er ulovligt, medmindre tilladelse fra rettighedshaver haves, og frabedes på Animanga.

Tak for forståelsen.

Undskyld det vidste jeg ikke -_-*
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster