solgt

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

solgt

Indlægaf Shadari » man 11. aug 2014 14:05

solgt
Senest rettet af Shadari lør 13. sep 2014 14:59, rettet i alt 1 gang.
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Sælger figur

Indlægaf SsjGogo » man 11. aug 2014 20:31

Hej Shadari,

Jeg skal ikke blande mig ALT for meget i dine sælgermetoder - men jeg tror det vil gavne dig, at du angav en pris du nogenlunde regnede med (+ - lidt at prutte om), istedet for 99.999.999 kr.i annoncen.

Jeg tror, at det kan skræmme mange potentielle købere væk.

Jeg ved selvfølgelig, at du har angivet det fiktive beløb, idet du vil have, at folk selv byder - men det kan have en omvendt effekt.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Sælger figur

Indlægaf Shadari » man 11. aug 2014 21:45

SsjGogo skrev:Hej Shadari,

Jeg skal ikke blande mig ALT for meget i dine sælgermetoder - men jeg tror det vil gavne dig, at du angav en pris du nogenlunde regnede med (+ - lidt at prutte om), istedet for 99.999.999 kr.i annoncen.

Jeg tror, at det kan skræmme mange potentielle købere væk.

Jeg ved selvfølgelig, at du har angivet det fiktive beløb, idet du vil have, at folk selv byder - men det kan have en omvendt effekt.

Tror du ? Måske skulle jeg prøve det ja :) gør jeg i morgen ..
Tak for obs
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Sælger figur

Indlægaf Shadari » lør 16. aug 2014 14:22

Skal snart ned og sende noget med posten så hvis du skal ha noget for øje som du er intra i kan jeg godt gå en del ned i pris
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster