Sælger VHS'er

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Sælger VHS'er

Indlægaf Houkou » tirs 12. aug 2014 12:45

Nå men vi ryder lidt op her hjemme inden jeg skal flytte så min far vil gerne af med alle vores gamle vhsbånd, jeg syndes virkelig det ville være en skam hvis han bare smed dem i skraldespanden derfor sælger jeg nu nogle af dem. Alle er 5 kr per styk og køber man flere er der selvfølgelig mængde rabat :D køber betaler fragten.

Billede
Først har vi thundercats fra 1985 og dominion fra 1992 de er begge på engelsk med danske undertekster.

Billede
Billede
Billede
Så har vi en del pokemon ikke alle æskerne har det lige godt men vhserne virker de er set en del gange men er i udemærket stan. Dansk tale

Billede
Jeg har også en digimon the movie til salg, og set en del men er i udemærket stand. Dansk tale

Billede
Her er så nogle ikke anime relaterede vhser, alle er med dansk tale.

Vær velkommen til at stille spørgsmål hvis der er nogle.
Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Sælger VHS'er

Indlægaf Shadari » tirs 12. aug 2014 14:41

Houkou skrev:Nå men vi ryder lidt op her hjemme inden jeg skal flytte så min far vil gerne af med alle vores gamle vhsbånd, jeg syndes virkelig det ville være en skam hvis han bare smed dem i skraldespanden derfor sælger jeg nu nogle af dem. Alle er 5 kr per styk og køber man flere er der selvfølgelig mængde rabat :D køber betaler fragten.

Billede
Først har vi thundercats fra 1985 og dominion fra 1992 de er begge på engelsk med danske undertekster.

Billede
Billede
Billede
Så har vi en del pokemon ikke alle æskerne har det lige godt men vhserne virker de er set en del gange men er i udemærket stan. Dansk tale

Billede
Jeg har også en digimon the movie til salg, og set en del men er i udemærket stand. Dansk tale

Billede
Her er så nogle ikke anime relaterede vhser, alle er med dansk tale.

Vær velkommen til at stille spørgsmål hvis der er nogle.


Synes du skulle sælge dominion og thundercats for mere det er nemlig samle objekter - så det rigtige sted , ville du nok kunne få lidt mere for dem ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Sælger VHS'er

Indlægaf Willow » tirs 12. aug 2014 17:47

Min lillesøster og jeg er ret interesserede i dine pokemon dvd'er, men kun dem med afsnit fra tv-serien :3 har du mulighed for at mødes, da vhser jo er store og klodsede at sende.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: Sælger VHS'er

Indlægaf Houkou » tirs 12. aug 2014 18:50

Willow skrev:Min lillesøster og jeg er ret interesserede i dine pokemon dvd'er, men kun dem med afsnit fra tv-serien :3 har du mulighed for at mødes, da vhser jo er store og klodsede at sende.

Det kommer virkelig an på hvor da jeg bord i midtjylland, så hvis det var ville jeg helst mødes herning, ringkøbing, skjern eller holstebro.
Billede

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Sælger VHS'er

Indlægaf Willow » tirs 12. aug 2014 20:34

Ah, okay, det er mest Århus og København, jeg bevæger mig rundt i.

Jeg overvejer lige, om jeg har råd til forsendelsen. Kan godt forestille mig at 16-18 vhs'er kunne komme op over de 100 i forsendelse.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Katrine
Chibi
Chibi
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre 22. sep 2017 10:36

Re: Sælger VHS'er

Indlægaf Katrine » fre 22. sep 2017 10:37

Er digimon filmen stadig til salg?

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Sælger VHS'er

Indlægaf SsjGogo » fre 22. sep 2017 19:48

Kære Katrine

Chancen er der - men opslaget er mere end 3 år gammelt - så tror næppe det stadig er aktuelt (men man ved aldrig)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster