Cyborg 009

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
Bossen
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 24. sep 2016 16:30

Cyborg 009

Indlægaf Bossen » lør 24. sep 2016 16:36

Hej

Jeg er i besiddelse af:

12 gode VHS bånd med ovennævnte, sjældne dobbeltafsnit ( med dansk tale)

Har det nogen interesse?

Mvh

Michael

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Cyborg 009

Indlægaf Tanerion » lør 24. sep 2016 21:05

Måske hvis prisen ikke er helt urimelig og du sender ud af landet (da det koster meget i forvejen) :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Bossen
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 24. sep 2016 16:30

Re: Cyborg 009

Indlægaf Bossen » søn 25. sep 2016 07:49

Hvilket land skal de eventuelt sendes til, og hvad byder du?

I givet fald skal der betales forud, eksempelvis via Paypal, så er vi begge sikret

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Cyborg 009

Indlægaf Tanerion » søn 25. sep 2016 14:26

Paypal og forudbetaling er intet problem. Sendes til Færøerne så ikke alt for langt :)
Vil ikke fornærme dig så det er nok bedst du kommer med et mindstebud. Jeg betaler gerne lidt mere + fragt hvis prisen er rimelig. Jeg har heller ikke pejling om hvad VHS bånd går for i Danmark for tiden men det er stadig kun VHS bånd og jeg har set et par af de Cyborg 009 bånd heroppe før så de er vel ikke helt utrolig sjældne. Har selv nogen UltraMan bånd med Dansk tale liggende et eller andet sted som nok er en god sammenligning.

Kan diskutere det videre gennem privatbeskeder hvis det skal være :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster