Gives væk: Japanske manga i Københavns-området

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
Brugeravatar
medoroa
Chibi
Chibi
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors 18. aug 2016 08:43
Køn: Kvinde

Gives væk: Japanske manga i Københavns-området

Indlægaf medoroa » søn 19. maj 2019 11:27

Hej med jer. Jeg vil gerne give de her manga væk til en som kan komme og afhente dem i Københavns-området. Det kan være indre by (omkring Nørreport/Vesterport), et sted i Vanløse, eller ydre Nørrebro/Frederiksberg. De er helt gratis, det eneste du skal gøre er at møde op på et offentligt sted og tage i mod en pose med bøger. Hvis der ikke er nogen som vil have de her, bliver de smidt ud -- men det synes jeg er lidt synd.

Shonen Jump genoptryk: 2 gamle Shonen Jump numre som de genoptrykte for nogle år siden. Inkl. Fist of the North Star, Dragon Ball og mange andre populære Jump titler, også ret mange farve-sider. Som nye.

Billede

Tokyo Babylon 1-7 af CLAMP: Original japansk udgave fra starten af 90erne. De er gamle og lidt falmede, men inkluderer mange farve-sider og vil sikkert være sjovt for en CLAMP-fan at eje.

Billede

Sayonara Nippon af Otomo Katsuhiro: En kort serie Otomo skrev året inden han begyndte på AKIRA. Brugt bog i fin stand.

Billede

God of Manga Osamu Tezuka: Denne her er på dansk, da det er fra Tezuka-udstillingen på Storm P. museet. Inkl. mange fave og sort/hvid illustrationer og fotografier i et stort format. Som ny.

Billede

Håber der er nogle interesserede! Det ville være nemmest for mig hvis der er en person som vil have det alt sammen, men skriv også meget gerne hvis du kun er interesseret i noget af det. :jul:

Alaniata
Chibi
Chibi
Indlæg: 5
Tilmeldt: tirs 9. apr 2019 20:02

Re: Gives væk: Japanske manga i Københavns-området

Indlægaf Alaniata » tirs 28. maj 2019 09:00

Det ville da være rigtigt ærgerligt bare at smide ud. Jeg er fra Århus, så kan ikke hente, men betaler da gerne fragten hvis det ender med at ingen kan hente :)

Brugeravatar
medoroa
Chibi
Chibi
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors 18. aug 2016 08:43
Køn: Kvinde

Re: Gives væk: Japanske manga i Københavns-området

Indlægaf medoroa » fre 31. maj 2019 12:31

Alaniata skrev:Det ville da være rigtigt ærgerligt bare at smide ud. Jeg er fra Århus, så kan ikke hente, men betaler da gerne fragten hvis det ender med at ingen kan hente :)


Det vil nok blive lidt dyrt at sende det -- men hvis du er interesseret, kan jeg godt undersøge hvor meget det vil koste at sende det hele i en pakke. :)


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster