YouTube Anime Logo Købes

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
CJdragon
Chibi
Chibi
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 7. jan 2012 00:28

YouTube Anime Logo Købes

Indlægaf CJdragon » lør 7. jan 2012 00:47

Hey jeg mangler et logo til den youtube som mig og mine små søskende er en del af
og jeg vil gerne have den i Anime Style

Billede


vi spiller somrel minecraft så jeg vil gerne at hvores Skins bliver tegnet i en Anime Style
jeg vil også gerne have fast kontakt med dig.. da jeg har nogle ider med t-shirt OSV
Betalingen vil jeg helst have gjort over paypall vis muligt.. er liglad med hvor gammel du er
men jeg vil rigtig gerne se noget du har lavet før...
Vis du er intreseret så add mig på skype cj-dragon
Mit navn er Palle Raabjerg
husk at skrive hvorfor du har addet mig.. for jeg har nogle stykker der prøver at få mig på skype MVH Palle =>

Brugeravatar
LightningEagle
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011 00:04
Køn: Mand
Geografisk sted: DTU

Re: YouTube Anime Logo Købes

Indlægaf LightningEagle » lør 7. jan 2012 23:55

Jeg må indrømme at jeg ikke er interesseret i at skulle tegne flere tegninger, men jeg synes at din "udfordring" lød interessant, så jeg tegnede en rå skitse, som jeg ville forestille mig jeres karakterer, ... ca.

Du er velkommen til at bruge den på en hvilken somhelst måde du vil, jeg vil sågar sende dig den egentlige tegning med posten, hvis du vil. Håber du får fat i nogen med bedre tid og mulighed - og som forhåbentlig også er dygtigere - som kan hjælpe dig.

Billede

Brugeravatar
tsukanoto kishimoto
Chunin
Chunin
Indlæg: 128
Tilmeldt: ons 16. nov 2011 20:24
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa
Kontakt:

Re: YouTube Anime Logo Købes

Indlægaf tsukanoto kishimoto » søn 8. jan 2012 19:27

er meget interreseret :) jeg er 15 og bor i Grenaa, og jeg tegner på computer og har lavet en del lign. for en facebook side. her er noget af mit tidligere arbejde http://hvitved.deviantart.com/
Happy Hearts/Singles Awareness/Valentines/Youdon'thavearelationship day xD


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster