Køb og Salg

Køb og salg af alt indenfor Japansk popkultur.
Forumregler
Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.
Ved endegyldigt salg/køb, bedes det rapporteres (guide findes her)
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Køb og Salg

Indlægaf SsjGogo » søn 24. apr 2011 15:10

Kære brugere,

Hvis i har noget merchandise liggende, som i gerne vil have solgt, eller selv gerne vil købe japansk pop-kultur relaterede produkter, så kan i oprette en tråd her, hvor i beskriver produktet og evt. vedlægger et billede af produktet.

Vi opfordrer folk til IKKE at dele personlige oplysninger, såsom bank konti m.m. i foraet.

I den forbindelse kan vi ydermere henvise til vores tutorial om online køb af anime, manga og merchandise.

Mvh.
Animanga.dk
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: Køb og Salg

Indlægaf TAT » man 8. aug 2011 01:24

Kære sælgere

Når I har fået solgt alt i én tråd, bedes I trykke på "Rapporter dette indlæg" (Billede).
Under begrundelse vælger du "Varen/Varerne, meddelelsen omhandler om, er solgt.".
Så vil en redaktør gennemse rapporten og lukke emnet hurtigst muligt, så der ikke kan kommenteres i emnet.

Hvis du ønsker, at emnet skal slettes eller andet end lukkes, kan du skrive det i "Yderligere informationer".
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Køb og Salg

Indlægaf SsjGogo » ons 17. okt 2012 17:36

Kære alle

Afsluttede salgstråde vil blive slettet, når alt er gennemført, så vi får mere orden i tingene.

Ejeren af tråden bliver spurgt inden
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Køb og Salg

Indlægaf nielsm » fre 28. jun 2013 20:12

Øh, se bort fra forrige indlæg (eller sådan noget) -- vi har ikke slettet nogen salgstråde, hvad jeg ved af.

Men:
Jeg har netop gennemgået de eksisterende tråde og låst alle som ikke var skrevet i inden for de sidste 6 måneder. Hvis din tråd er blevet låst men du stadig har tingene til salg (eller søger dem) så send mig en privat besked, så sørger jeg for at låse den op igen.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Køb og Salg

Indlægaf SsjGogo » lør 29. jun 2013 10:30

Vi har ingen slagstråde? :S que
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Kaimono"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster