Bedre sent end aldrig!

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Bedre sent end aldrig!

Indlægaf Willow » man 27. feb 2012 22:28

Hej alle i glade folk.
Nu har jeg efterhånden stalket den her hjemmeside et godt stykke tid og jeg tænkte, det var på tide at skrive en lille introduktion, så jeg kan få taget mig sammen til rent faktisk at få deltaget aktivt på jeres dejlige forum.

Jeg er en smule konfliktsky, så jeg er altid rigtig god til at læse en masse tråde igennem og så udtænke det ene lange svar efter det andet, men aldrig rent faktisk få dem postet. Jeg kan dog godt lide tonen her på animanga og jeg håber ligeså stille at blive en smule aktiv og træne mine argumentationsteknikker (Hurra for argumentationsteori, logik og sprogfilosofi! Vær bange, vær rigtig bange) Jeg er også doven og en sand mester i overspringshandlinger, så jeg har planlagt at skrive den her introduktionstråd siden engang sidste år. Sjovt nok får jeg altid rigtig meget lyst, når jeg burde lave andre ting, som eksamen.

Jeg kan også godt lide lyden af min egen stemme, så før jeg bliver alt for opslugt, må jeg hellere komme med nogle fakta. Jeg er en 21-årig filosofistuderende bosiddende i København, som går under navnet Sophie. Min første anime var tysk sailormoon, så den første anime jeg rent faktisk forstod, var pokemon. Min første manga var Ranma, hvor jeg også læste om j-popcon, så der er jeg kommet siden 2003.

Jeg har cosplayet siden j-popcon 2007 og hver j-popcon siden, men er kun scenecosplayer. Jeg går ikke super meget op i kostumedelen, men jeg elsker scenen og jeg leger også lidt med noget standup comedy i min fritid. Humor er jeg meget glad for, men jeg skal forsøge at dæmpe ironien en smule skriftligt, for den bliver så let misforstået. Jeg er også ret interesseret i Kina, jeg læser skønlitteratur, når jeg har overskuddet og holder meget af at skrive. Lidt tegning bliver det også til engang imellem. Og så kan jeg godt lide alle slags tegneserier og tegnefilm. Gamer er jeg dog ikke, jeg har kun min ds. Den er jeg så også rigtig glad for.

Selvom jeg er glad for manga og anime, får jeg faktisk hverken set eller læst så forfærdelig meget. Jeg har aldrig været glad for ulovlig streaming og scans, så mangel på plads og en økonomi præget af studieliv og langdistance forhold har ligesom dæmpet det en del. Jeg er dog rigtig glad for biblioteket. Og lovlig streaming. Når jeg får taget mig sammen. Hvilket jeg gør sjældent. Jeg læser nok mest manga, fordi jeg bedst kan lide at se anime sammen med nogen. Jeg har et konstant behov for at kommentere alt, der sker undervejs og det er lidt ensomt alene.

Udover det elsker jeg smileys, men en trang efter bare at blive taget en lille smule alvorligt fik mig til at vente med dem til mine posts.

Så jah… Det var meget om mig. Og… jeg prøvede endda at begrænse mig. Flot…
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Writer
Jonin
Jonin
Indlæg: 246
Tilmeldt: man 9. jan 2012 11:21
Køn: Mand
Geografisk sted: top secret

Re: Bedre sent end aldrig!

Indlægaf Writer » man 27. feb 2012 23:18

velkommen til
"There is no life unless there is death"
"A battle without rist is simply a child's quarrel"
"Darkness is the hearts true essence of power"

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Bedre sent end aldrig!

Indlægaf Yoite » man 27. feb 2012 23:30

Synes det var en rigtig god introduktion Willow/Sophie^^ velkommen til!
p.s.
jeg ER bange :nom: :D
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
sander
Chunin
Chunin
Indlæg: 120
Tilmeldt: søn 29. jan 2012 21:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Kartoffelrækkerne
Kontakt:

Re: Bedre sent end aldrig!

Indlægaf sander » tirs 28. feb 2012 00:14

Willow skrev:... og det er lidt ensomt alene.

:o Animanga.dk -DATING/FRIENDSHIP! :o

Arj. Velkommen til! ^_^
Føl dig endelig velkommen til at engagere dig noget mere. Jeg ville ønske, folk skrev nogle flere interessante og lange indlæg, så jeg selv kunne få lov at stalke mere. :engel:
Grunden til at jeg ikke ser nok anime for tiden: #sygtsystem og afvikling af Sexologisk Klinik med Amnesty International Danmark.
Stamgæst på Jpopcon.

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Bedre sent end aldrig!

Indlægaf ReficulNatas » tirs 28. feb 2012 09:14

Velkommen til $_$

Jeg håber at du kommer til at føle dig tilpas på siden ^_^

(Og du skal ikke være bange for at bruge smileys) ;D
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Bedre sent end aldrig!

Indlægaf Gama » tirs 28. feb 2012 09:24

Rigtig fin introduktion, velkommen til :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Bedre sent end aldrig!

Indlægaf *Wish* » tirs 28. feb 2012 09:27

Hej og velkommen til siden ^^

Daearen
Chibi
Chibi
Indlæg: 44
Tilmeldt: lør 15. okt 2011 21:17
Køn: Mand
Geografisk sted: Randers

Re: Bedre sent end aldrig!

Indlægaf Daearen » tirs 28. feb 2012 09:58

Velkommen til :pirat:

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Bedre sent end aldrig!

Indlægaf SsjGogo » tirs 28. feb 2012 10:15

Kære Sophie

Velkommen til AniManga, og tak for de varme ord om selve siden.

Jeg håber, at du vil nyde opholdet, samt deltage i nogle af vores mange debatter. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Re: Bedre sent end aldrig!

Indlægaf ZealCat » tirs 28. feb 2012 11:48

Hi og velkommen til ^^
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster