Endnu en person

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

Re: Endnu en person

Indlægaf supergummibear » man 23. apr 2012 19:06

Chuchu skrev:
Supergummibear> Uh ja, elsker også at kigge på Deviantart, så det er ikke freaky at all ^_^ Uh, er glad for at du kan lide den, var også selv ret glad for den da jeg lavede den, i hvert fald Death the Kid :D hvad hedder du så på Deviantart? ^_^


Dejligt at hører jeg ikke er den eneste.
Hæhæ *_* det er ikke så utrolig svært at gætte da mit brugernavn er det samme næsten over det hele så hedder selvfølgelig også supergummibear derinde med jeg vil ikke gøre reklame for den her på siden da jeg virkelig er dårlig *_* har som sagt mere end profil for at kunne give andre feedback ;)
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p

Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Re: Endnu en person

Indlægaf Chuchu » man 23. apr 2012 20:02

supergummibear skrev:
Chuchu skrev:Dejligt at hører jeg ikke er den eneste.
Hæhæ *_* det er ikke så utrolig svært at gætte da mit brugernavn er det samme næsten over det hele så hedder selvfølgelig også supergummibear derinde med jeg vil ikke gøre reklame for den her på siden da jeg virkelig er dårlig *_* har som sagt mere end profil for at kunne give andre feedback ;)


Det er bar' i orden ;) men vil da lige tage et hurtigt kig på din profil alligevel :)

Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

Re: Endnu en person

Indlægaf supergummibear » tirs 24. apr 2012 12:13


Det er bar' i orden ;) men vil da lige tage et hurtigt kig på din profil alligevel :)

Hahah jamen du skal da være mere end velkommen ;)
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster