Helloes~

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Dape
Chibi
Chibi
Indlæg: 9
Tilmeldt: fre 18. maj 2012 02:50
Køn: Mand
Geografisk sted: Holbæk

Helloes~

Indlægaf Dape » fre 18. maj 2012 03:22

Hejsa til alle jer mennesker der læser det her (og da også til jer der ikke gør, for hvorfor ikke?) o/

Jeg hedder Daniel, er 18 år gammel og kan findes i en studiebolig midt i Holbæk hvis det skulle være interessant.
Jeg er af da skam også fan af anime og manga og det var da også de søgeord der fik google til at pege mig mod denne side. Jeg har bevæget mig rundt på engelske anime-fora siden jeg var, hvad, 13 år? 14 år? Iunno, men noget i den stil i hvert fald, og så imens jeg sad og surfede rundt på nettet sådan en kedelig torsdag aften/nat kom jeg rent spontant til at tænke på at der måtte da vel også findes et semiaktivt dansk anime/manga-forum et sted ude i det store interwebs, and lo and behold, så finder jeg sgu et forum der virker mere end bare semiaktivt. Hvor rart er det ikke bare? Det er meget rart.

Okay så, skal vi have min origin historie? Min introduktion til den forunderlige verden af anime og manga og andre goder fra østen? Det er da vel det denne tråd er til, så here goes nothing~
Helt tilbage da jeg var lille bitte havde jeg denne her ven som havde en samling af tilfældige Dragon Ball bøger. Dem fandt jeg da egentlig ret interessante, så jeg begyndte at få mig min egen samling. På det her tidspunkt ante jeg knap nok at der stadig var millioner af gode historie i vente i mangaen og animens verden. Det var først da jeg, efter at have læst og genlæst DB en milliard gange, kiggede lidt nærmere på nogle af de reklamer Carlsen (eller hvad de nu hed) havde gemt til sidst i bøgerne. Halløjsa, der var da lige en historie om en pirat af gummi med en sjov hat.
Mhm, efter jeg begyndte at læse One Piece begyndte jeg at kigge på nettet efter episoder af serien og samtidig med at jeg blev introduceret for fansubs blev jeg jo også introduceret for fora og så videre og det var omtrent der, at døren til anime verdenen, der havde stået mere eller mindre på klem i et stykke tid, blev blæst op.

Sååå... Ja ^_^
Jeg kan jo lige smide linket til min MAL-profil engang så i kan se hvad jeg har set og læst. Jaja, listerne er ikke så store endnu, men hey, det er ikke størrelsen der tæller D:
Anyways: MyAnimeList.
Favorit anime og manga? Tjoo, det har jeg vel også noget af. Altså, min absolutte yndlings serie (både anime og manga) er den nuværende konge af shounen (eller i hvertfald i min mening, yah ^^); One Piece. Men hey, andre favoritter er 20th Century Boys, Liar Game, Hajime no Ippo, Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin, FMA: Brotherhood og Death Note.
... Okay, denne her information kunne i ligeså let få fra min MAL profil, but hey, nu er den også her.

Skriver jeg for meget her? Oh wells, jeg kan da vel lige slutte af med at afsløre mit udseende~

Spoiler: vis
Billede


:D
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Helloes~

Indlægaf SsjGogo » fre 18. maj 2012 08:48

Dejligt med en indholdsrig introduktion. Velkommen til Animanga!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Helloes~

Indlægaf nodokasa » fre 18. maj 2012 13:42

Animanga ni Youkoso!
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Helloes~

Indlægaf Gama » lør 19. maj 2012 13:59

Velkommen til, tror snildt man kan sige at one piece pt er historien's konge af shounen mangas, ihvertfald på salgs tallene :D
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster