Hej :) har lige set... at jeg har skrevet vildt meget :)

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Hej :) har lige set... at jeg har skrevet vildt meget :)

Indlægaf Yoite » tirs 4. jun 2013 08:57

frejabee skrev:Der var altså bare noget specielt med en håndskrevet liste, hvor alle de serier jeg havde set stod i den rækkefølge jeg havde set den i. Den var magisk, hang på indersiden af mit klædeskab så kun jeg kendte den, og det var meningen at den skulle udstilles på museum når jeg var død.


Hahaha!!!!!! Omg I love you already dit museum fedt!!!X'D bare det at du kan li skip beat gør dig til min bedsteste ven *_* :pirat: ;) jk hvem kan du bedst li fra skip beat, hvis du har nogle favouritter? *_*

Velkommen til frejabee
Billede Billede Billede Billede

frejabee
Chibi
Chibi
Indlæg: 16
Tilmeldt: tirs 21. maj 2013 20:21

Re: Hej :) har lige set... at jeg har skrevet vildt meget :)

Indlægaf frejabee » ons 5. jun 2013 11:13

Yoite skrev:
frejabee skrev:Der var altså bare noget specielt med en håndskrevet liste, hvor alle de serier jeg havde set stod i den rækkefølge jeg havde set den i. Den var magisk, hang på indersiden af mit klædeskab så kun jeg kendte den, og det var meningen at den skulle udstilles på museum når jeg var død.


Hahaha!!!!!! Omg I love you already dit museum fedt!!!X'D bare det at du kan li skip beat gør dig til min bedsteste ven *_* :pirat: ;) jk hvem kan du bedst li fra skip beat, hvis du har nogle favouritter? *_*

Velkommen til frejabee


orgg det er altså svært, :( elsker skip beat bl.a. fordi der er så mange super fede karakterer.. men min ynglings må nok være Direktøren, man kan bare ikke andet end at elske ham, for han er simpelthen bare for meget. *_*
Man kan ikke andet end at elske Kyoko og Ren, specielt i mangaen!! (Den har du læst ikke? hvis ikke så GØR DET! :) <3
Sho er ond, og jeg føler selvfølgelig med Kyoko, meen han er altså ret sjov, hele den der facade af coolness han holder oppe og alle de ting der er mellem Kyoko og ham. Serien vil være flad uden skurken, og han er en dejlig skurk ;) >:)


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster