Wing Wing - Herro?

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf Urahara » tirs 30. jul 2013 00:58

@SsjGogo

Som sagt er jeg ikke ude på at træde folk over tæerne, men som du så pænt siger, så er der reelt set en meget høj grad af ytringsfrihed på siden, hvilket er dejligt og hvilket jeg nok meget ofte vil benytte mig af. :) Men det kan dog også skabe store problemer hvis der skulle komme flere brugere en dag, hvilket jeg da håber (altså at der kommer flere brugere ;)). Dog har jeg også fuldt ud forståelse for at dette miljø alligevel er så lille som det er og at det selvfølgelig er en stor faktor.

Er det slet ikke muligt at få nogle penge ind så man kunne hyre (for meget få penge) en hobby programmør? Det virker til at der er masser af idéer til forbedring af siden, men at de desværre ofte stopper før de er gået igang, da det kræver en form for programmering.

Nu spørger jeg måske dumt, men det er nu engang mit mantra. Hvis jeg ikke spørger så får jeg heller ikke noget svar. :) Men tror du at det afskrækker folk fra at blive medlem i og med de kommer ind og ser et forum der er så lidt aktivt som det er?

@Kiwi

Er ikke helt så meget skurk, men jeg er nok en tilvænningssag. Men jeg skal nok prøve at være underholdende imens. ;)

Synes det er skræmmende at der rent faktisk er to sider om en specifik bil og at der til en hvis grad ikke er mere om den japanske kultur. Både pop kulturen og kulturen i al almindelighed. Det er sgu da lidt sørgeligt at tænke på. :P

Er også begyndt at se de "korte" serier. Og som du siger så må de meget gerne have en slutning. Orker ikke at bruge tid på en serie der bare slutter fordi at budgettet var brugt på de første 18 afsnit. Så føler jeg sgu at jeg har spildt min dyrebare tid på denne jord. :P
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf SsjGogo » tirs 30. jul 2013 08:55

Det er et meget fint spørgsmål, som jeg desværre ikke har svaret på.

Jeg har personligt forsøgt, som også ses på mit antal posts, at iværksætte rigtig mange tråde, herunder også "kontroversielle" tråde i håb om mere aktivitet.

Mange af vores staff, herunder især Gintoki, har været tilstede ved alle de danske cons og mange events for at reklamere for siden - uden at det hjalp meget.

Der er ikke en entydig konklusion på det - men jeg tror bare ikke, at dette miljø er så aktivt, som man skulle tro. Entusiasterne, som du muligvis er én af, har vi - men alle de andre savner vi.

Vi er dog mere end interesserede i at høre, hvilke initiativer, der vil kunne hjælpe på det.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf Urahara » tirs 30. jul 2013 16:20

Det er synd at det ikke engang har nogen virkning at reklamere til de forskellige conventions. Men hvor mange er typisk med til sådan et arrangement? Der er måske mange gæster som bare kommer ind af døren som ikke nødvendigvis er fan af hele kulturen?

Jeg skal nok prøve at svare på lidt tråde idag, hvis det selvfølgelig er en god tråd. :) Så kan man da håbe at DU i det mindste svarer. ;)

Laver en lille tråd senere hen med nogle små idéer. Men om det er noget der er blevet diskuteret ved jeg selvfølgelig ikke. :)
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf SsjGogo » tirs 30. jul 2013 17:37

Det skal du være velkommen til - konstruktiv kritik, herunder generel feedback savner vi.

Det kan dog oplyses, at STAFF "mødes" over Skype i morgen, hvor vi skal diskutere AniManga.dk v. 1.2.

Fokuset vil være på, hvordan vi gør siden mere stabil, forebygger spam angreb, herunder fokusere mere på de elementer, der fungere, samt evt. skraber de elementer fra, der ikke anvendes.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf Urahara » tirs 30. jul 2013 17:53

Ja, de spam bots er virkelig frustrerende når man prøver at begå sig i et forum, så det burde nok være øverst på jeres to do liste. :)

Prøver at lave indlægget idag, så det kan komme med i overvejelserne. Hvis det selvfølgelig ikke allerede er det. Det kan jo tænkes at I har det samme i tankerne som jeg selv. :)
Billede

Brugeravatar
Valdera
Chunin
Chunin
Indlæg: 110
Tilmeldt: ons 8. jun 2011 13:42
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf Valdera » ons 14. aug 2013 01:45

Velkommen til :)

Jeg synes bestemt det er sundt at vise at man har interesse i siden som helhed, ideer er en god start :)
Bare fortsæt, for med ærlighed og åbenhed kommer man længst med (Y)
Don't you know me?
I'm her ------->

I won't be him ----->

Get that? :)


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster