Wing Wing - Herro?

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Wing Wing - Herro?

Indlægaf Urahara » man 29. jul 2013 04:58

Goddag, godaften og god nat. 8D

Først og fremmest de lidt kedelige trivialiteter:
Mit navn er Christian. Jeg bor i Kolding (GO JYDELAND!) sammen med min kære forlovede. Jeg er uddannet pædagog. Dog er jeg nyuddannet og med det følger der arbejdsløshed for de fleste af os. Dette medføre en hvis form for kedsomhed imellem ansøgningerne. Så hvad kan man så finde på at lave? Lige nu bruger jeg tiden på min forlovede og min anden kærlighed, fotografi. Jeg har nu taget billeder i 7 år og har da også fået solgt et par billeder, men det bliver dog aldrig mere end min hobby og et pædagogisk redskab.

Men der er jo en grund til at jeg nu har søgt med lys og lygte efter en side der indeholder anime og det er selvfølgelig fordi at jeg er en utrolig stor fan af hele den japanske kultur, både i al almindelighed og populær kultur. Min interesse blev til, da jeg som mange andre fra min årgang så Pokémon og Digimon på RTL 2. Dog har jeg aldrig været den store elsker af anime serier, da min koncentration aldrig har været god, det har så medført at der ikke er mange anime FILM jeg ikke set. Dog har jeg selvfølgelig set et par serier og er godt igang med at se så mange igennem som muligt.

Lige nu ser jeg:
Trigun
Helsing Ultimate
Berserk
Steins;Gate

Og jeg har eksempelvis set:
Serial Experiments Lain
Paranoia Agent
Naruto
One Piece
Sword Art Online
Cowboy Bebop
Samurai Champloo
Og et par andre jeg ikke kan huske på stående fod lige nu.