Wing Wing - Herro?

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Wing Wing - Herro?

Indlægaf Urahara » man 29. jul 2013 04:58

Goddag, godaften og god nat. 8D

Først og fremmest de lidt kedelige trivialiteter:
Mit navn er Christian. Jeg bor i Kolding (GO JYDELAND!) sammen med min kære forlovede. Jeg er uddannet pædagog. Dog er jeg nyuddannet og med det følger der arbejdsløshed for de fleste af os. Dette medføre en hvis form for kedsomhed imellem ansøgningerne. Så hvad kan man så finde på at lave? Lige nu bruger jeg tiden på min forlovede og min anden kærlighed, fotografi. Jeg har nu taget billeder i 7 år og har da også fået solgt et par billeder, men det bliver dog aldrig mere end min hobby og et pædagogisk redskab.

Men der er jo en grund til at jeg nu har søgt med lys og lygte efter en side der indeholder anime og det er selvfølgelig fordi at jeg er en utrolig stor fan af hele den japanske kultur, både i al almindelighed og populær kultur. Min interesse blev til, da jeg som mange andre fra min årgang så Pokémon og Digimon på RTL 2. Dog har jeg aldrig været den store elsker af anime serier, da min koncentration aldrig har været god, det har så medført at der ikke er mange anime FILM jeg ikke set. Dog har jeg selvfølgelig set et par serier og er godt igang med at se så mange igennem som muligt.

Lige nu ser jeg:
Trigun
Helsing Ultimate
Berserk
Steins;Gate

Og jeg har eksempelvis set:
Serial Experiments Lain
Paranoia Agent
Naruto
One Piece
Sword Art Online
Cowboy Bebop
Samurai Champloo
Og et par andre jeg ikke kan huske på stående fod lige nu.

Jeg er grøn bag ørene hvad serier angår og hele Otaku kulturen generelt, så jeg glæder mig til at suge til mig og tage af lære ved folk der ved lidt mere end jeg selv gør. Jeg håber at kunne komme med til et event engang ud i fremtiden, men da næsten alle jeres events øjensynligt har en tendens til at foregå i København og omegn ser det en smule sort ud, da jeg ærlig talt ikke orker at betale så meget for at komme over på den Helveds Ø. ;)

Resten må komme hen ad vejen. Lige nu har jeg ikke travlt og jeg glæder mig til at lære jer alle lidt bedre at kende og jeg håber i vil tage godt imod en fellow nerd.

P.S.

Hvor kan man komme med gode idéer til siden? :)
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf SsjGogo » man 29. jul 2013 07:18

Velkommen til Animanga! :)

Bemærkninger til siden kan sættes under Ris og Ros sektionen, i bunden af forum. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf Houkou » man 29. jul 2013 09:14

Velkommen til :3
Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf Tanerion » man 29. jul 2013 12:30

hej med dig og velkommen til :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf Urahara » man 29. jul 2013 15:04

Jeg takker for velkomsten. :)

Er der altid så stille på forummet?
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf SsjGogo » man 29. jul 2013 15:19

OnkelMorfar skrev:Jeg takker for velkomsten. :)

Er der altid så stille på forummet?


Det varierer meget - men desværre er aktiviteten ikke hvad den kunne være. Vi har en mindre grupper af faste medlemmer - som trives i chatten - forum er mere varierende ift aktivitet.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf l.mathiasen » man 29. jul 2013 16:04

SsjGogo skrev:
OnkelMorfar skrev:Jeg takker for velkomsten. :)

Er der altid så stille på forummet?


Det varierer meget - men desværre er aktiviteten ikke hvad den kunne være. Vi har en mindre grupper af faste medlemmer - som trives i chatten - forum er mere varierende ift aktivitet.

Folk er også mest aktive når de er i skole/på arbejde, og ikke så meget på stranden om sommeren :D
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
LightningHei
Jonin
Jonin
Indlæg: 449
Tilmeldt: fre 4. jan 2013 23:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Hvide Sande
Kontakt:

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf LightningHei » man 29. jul 2013 17:00

Heyyo! Velkommen til :D
I'm not a drunk pedofile!

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf Urahara » man 29. jul 2013 17:24

SsjGogo skrev:
OnkelMorfar skrev:Jeg takker for velkomsten. :)

Er der altid så stille på forummet?


Det varierer meget - men desværre er aktiviteten ikke hvad den kunne være. Vi har en mindre grupper af faste medlemmer - som trives i chatten - forum er mere varierende ift aktivitet.


Ja, jeg kan sagtens se at i er en lille fasttømret gruppe. Det handler jo også mest om kvalitet frem for kvantitet. :) Nu er jeg heldigvis kendt for at være god til at skabe aktivitet i et forum, så i skal ikke tage jer af at der pludselig er flere indlæg (skal nok holde mig fra at spamme, bare rolig). :) Men selvfølgelig kan jeg jo ikke diskuterer med mig selv, så jeg håber da at det skaber lidt mere debat i forummet.

Jeg synes også at jeres chatfunktion er en god idé, men det er bare ærgerligt at det trækker forumsaktiviteten ned.

Undskyld hvis jeg virker lidt hård. Jeg vil ikke træde nogen over tæerne, da i ser ud til at have det godt som i har det nu. :)
Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Wing Wing - Herro?

Indlægaf Kiwi » man 29. jul 2013 17:42

Velkommen til, dit nick giver mig lyst til at se Hannibal og Jerry igen ;-)

Angående forum er det bare med at få lavet nogle tråde, jeg kan ihvertfald garantere for at de bliver læst ;-)
Jeg er ikke selv så meget på chatten, men de sidste par gange er det blevet annonceret når de nye serier diskuteres, og så er jeg selvfølgelig med (også selvom jeg kun har set et par stykker af dem).


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster