" Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Il Dottore
Chibi
Chibi
Indlæg: 13
Tilmeldt: man 24. jun 2013 17:19
Køn: Mand

" Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf Il Dottore » tors 1. aug 2013 15:01

Yo ! Nu har jeg listet rundt på Animanga's hjemmeside et godt stykke tid, så jeg tænkte det var på tide at blive lidt aktiv og introducere sig selv: :pirat: (btw awesome riskagesmileys !)

Jeg hedder Philip og er 21 år, studerende på CBS, bor på kollegie i København .. og nå ja... er STOR fan af manga/anime og japansk kultur ; )
Som det fremkommer af min avatar, så dyrker jeg karate, eller dvs. jeg har gjort det i 2 år, men holder en lille pause i øjeblikket grundet eksamener og revnede karatebusker haha : p Så hvis der er nogle der vil diskutere martial arts generelt og især karate, så er jeg maks frisk ! : D

Mit første møde med manga/anime verdenen var da jeg var omkring 8-10 år (kan ikke præcist huske det) og det var selvfølgelig Dragonball, som var min første manga !
Dragonball er nok den eneste manga, som jeg selv har eget, resten har jeg læst på nettet. Så gik der nok et par år, hvor jeg så hørte meget om en serie der hed Naruto, der skulle være god og så så jeg så Anime'en. Og så gik jeg ellers i krig med alt hvad der lige virkede godt ; )

Jeg kan sikkert ikke huske det hele, men jeg vil prøve at opremse, hvad jeg lige kan huske:

Har set følgende Anime'er:
- Naruto/Naruto Shippuden (op til nyeste afsnit)
- Death Note (hele serien)
- Dragonball z / Kai (selvfølgelig)
- Hellsing + Hellsing OVA
- Bleach
- Fairy Tail (Why you no publish ep 176?!)
- Full Metal Alchemist + Full Metal Alchemist Brotherhood
- ChaosHead
- GTO
- Highschool of the Dead
-To love-RU
- Rosario Vampire + sæson 2
- Vampire Knight + Guilty
- Beelzebub

Manga jeg læser i øjeblikket / har afsluttet:
- ichigo 100%
- Freezing
- Sekirei
- Naruto
- Bleach
- History's Strongest Disciple Kenichi
- Karate Shoukoushi Kohinata Minorou
- To Love-RU Darkness
- Beelzebub
- Kimi no Iru Machi
- Magician
- Love Hina
Der er sikkert flere, som jeg ikke lige har kunne komme på lige nu
Som det ses er jeg nok lidt en sucker for Ecchi/harem serier haha xD men hey ! hvis ikke man kan indrømme det her, hvor kan man så? : p

Hm, jeg har nok altid syntes bedst om antiheltene, så mine favoritkarakterer er eksempelvis Vegeta, Sasuke... og nå ja Kenpachi for han er bare badass! og Byakuya.

Jeg har aldrig Cosplay'et før, men jeg synes det er super fedt, og jeg har stor respekt for dem, der gør det. Jeg har selv ambitioner om at klæde mig ud til ét eller andet Con på et tidspunkt, måske Natsu, eller Sasuke, men den kommende tid har jeg desværre ikke muligheden.
Jeg deltog til mit første "OTAKU-komsammen" hehe her, da jeg var til KAF-træf ( 4 ?) her i omkring d. 19 juli, hvor jeg mødte en masse super cool mennesker. Det var mega fedt og det har kun giet mig blod på tanden mht. at integrere mig selv endnu mere i miljøet. Jeg deltog selv som Gopher og løb noget af tiden rundt og forestillede en forvokset T-rex/Godzilla xD Jeg aner ikke lige, hvordan jeg kommer i kontakt med de venner jeg nu engang fik til træffet, så man skal være meget velkommen til lige at smide en besked, hvis man kan huske mig haha

Jeg ser frem til mange spændende og sjove debatter i Animangas fora, og jeg glæder mig til det næste event, der stables på benene, stort som småt !
Yoroshiku onegaishimasu !

/Philip
┬─┬ ︵ /(.□ . )
Put back that table !

(ノ^_^)ノ┻━┻ ┬─┬ ノ( ^_^ノ).

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: " Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf SsjGogo » tors 1. aug 2013 16:43

Velkommen til Animanga. Håber du falder til.

Har selv dyrket Kung-Fu i 6 år - før en knæskade stoppede det.

Begynder nok til Krav Maga næste år :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
LightningHei
Jonin
Jonin
Indlæg: 449
Tilmeldt: fre 4. jan 2013 23:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Hvide Sande
Kontakt:

Re: " Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf LightningHei » tors 1. aug 2013 19:29

Velkommet til! :D

Har selv dyrket karate, shotokan karate, men har også dyrket brasiliansk jiu jitsu. Karate har jeg trænet i cirka 4 år, er dog stoppet nu, da jeg har en dårlig og skæv ryg. BJJ dyrkede jeg kun i et år :P

Og Fairy Tail er gået på en pause, fordi den var ved at indhente mangaen :)
I'm not a drunk pedofile!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: " Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf Tanerion » tors 1. aug 2013 19:47

velkommen til :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: " Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf Urahara » tors 1. aug 2013 20:25

Velkommen til, karate-man!
Billede

Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: " Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf Houkou » fre 2. aug 2013 08:20

Velkommen til :3

Som LightningHei siger så er fairy tail gået på pause, men det skulle gerne snart starte op i gen det her Hiro Mashima selv skrevet på twitter, hvor jeg følger ham. Men ellers kunne du læse animen for at se hvad der sker, eller se Fairy Tail OVA.
Billede

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: " Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf Sneffe » fre 2. aug 2013 12:25

Houkou skrev:Velkommen til :3

Som LightningHei siger så er fairy tail gået på pause, men det skulle gerne snart starte op i gen det her Hiro Mashima selv skrevet på twitter, hvor jeg følger ham. Men ellers kunne du læse animen for at se hvad der sker, eller se Fairy Tail OVA.


Nu er jeg selv kommet et stykke efter mangaen,da jeg ikke lige har været i manga humør, men jeg har kunnet se at de fra tid til anden udgiver 3 kapitler af gangen. Går ud fra at det er for at komme så hurtigt frem i plottet så muligt, så animéen kan komme igang igen :)


Uuh og forresten velkommen :D

Brugeravatar
smile
Ungdoms Projektleder
Ungdoms Projektleder
Indlæg: 216
Tilmeldt: tirs 21. aug 2012 18:17
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Taastrup

Re: " Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf smile » fre 2. aug 2013 23:19

Velkommen :)
Bøh!

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: " Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf nodokasa » søn 4. aug 2013 01:04

Animanga ni Youkoso! :)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: " Du vil gerne være med i klubben ikk?! "

Indlægaf Shadari » tors 8. aug 2013 14:15

LightningHei skrev:Velkommet til! :D

Har selv dyrket karate, shotokan karate, men har også dyrket brasiliansk jiu jitsu. Karate har jeg trænet i cirka 4 år, er dog stoppet nu, da jeg har en dårlig og skæv ryg. BJJ dyrkede jeg kun i et år :P

Og Fairy Tail er gået på en pause, fordi den var ved at indhente mangaen :)

En lile spinkel dame jeg kender godt har 4 sortbælter i karate nu går hun så til aikito fordi hun blev træt af det :o
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster