Kon'nichiwa min'na!

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Kinako
KakaoPrinsesse
KakaoPrinsesse
Indlæg: 102
Tilmeldt: man 16. jan 2012 11:48
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jydeland

Re: Kon'nichiwa min'na!

Indlægaf Kinako » tors 5. sep 2013 10:21

Velkommen til :3/

Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Kon'nichiwa min'na!

Indlægaf Mink » tors 5. sep 2013 13:06

Welkommen til! ^_^
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Kitty
Jonin
Jonin
Indlæg: 335
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Egebjerg, Ballerup
Kontakt:

Re: Kon'nichiwa min'na!

Indlægaf Kitty » fre 6. sep 2013 09:30

Velkommen til :3 Og hyggeligt lige at hilse på dig til Genki :)
Kitty: Hvilken valuta skal man veksle til, når vi skal til SVS?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Kon'nichiwa min'na!

Indlægaf Shadari » man 23. sep 2013 14:34

Ahmed skrev:Facts om mig!
Hej jeg hedder Ahmed, er 20 år gammel og er lige flyttet til roskilde i et kollegie for mig selv. Jeg kender slet ikke nogen herovre i sjælland, så hvis nogle af jer, gerne vil være venner og vil ses, er jeg helt klart med på den! :D
Ellers går jeg på Vuf og Kvuc, hvor jeg læser enkeltfag.

Min personlighed!
Som person er jeg meget åben, imødekommende og elsker at møde nye mennesker. Jeg er meget loyal og engageret (Jeg vil have livslange relationer) Jeg er ekstrem varm og kærlig. Lidt sjov at være sammen med, når man lærer mig bedre at kende (livlig sans for humor, dramatisk, energisk, optimistisk). ;)

Jeg har enlig ikke svært ved at få nye venner, og alligevel har jeg ikke mange af dem. Jeg slet ikke mærkelig, hvis det er det i tror, er rimlig normal og social accepteret. Det bare det at ingen vægter et venskab som jeg gør, og det er jeg virkelig træt af og derfor har jeg stille droppet dem alle. Man kan sige at jeg er en ideialist. :kys:
Folk tager et venskab forgivet, og jeg vil bare så gerne kende folk på en dybere plan og betyde noget for hinanden, som en familie! "I WILL NEVER BETRAY MY NAKAMA!!"- Luffy in a fit of rage >:( hahah

Hvor jeg lærte anime fra?
Som lille var jeg besat af pokemon og dragonball! Jeg lagde mærke til at måden de var tegnet på og andre anime som digimon og yu-gi-oh, var ens. Og så en dag lærte jeg så at det var japanere der har tegnet dem og de var kaldet "anime" og "manga". :o Lige siden har jeg set Anime og ikke læst så mange manger. <3

Andre ting om mig!
Udover anime, interessere jeg mig for musik og er lige begyndt på guitar. Ellers elsker jeg at male og tegne og har gjort det lige siden jeg var lille, ca da jeg var 9-10 år gammel, tror jeg. Folk siger i hvert fald jeg er meget god og hvis det er, kunne jeg sætte nogle af dem ind, så i kan se! :)

Så har jeg sat nogle af mine billeder ind, bare klik på linket for at se dem:http://animanga.dk/forum/viewtopic.php?f=14&t=3009&p=48779#p48779

Billeder af mig: http://www.animanga.dk/forum/viewtopic.php?f=14&t=116&p=48896#p48896

Det var så alt fra mig. Håber i finder mig interessant og.... skriiiv!!! xD



ATTACK ON TITAN profil billed !!!! :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster