Gomu gomu ny

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
ZeeZ
Chunin
Chunin
Indlæg: 152
Tilmeldt: lør 9. nov 2013 14:47
Køn: Mand

Gomu gomu ny

Indlægaf ZeeZ » lør 9. nov 2013 15:34

Hejsa.

Nu har jeg luret herinde et stykke tid og tænkte jeg nok hellere måtte blive medlem og introducere mig selv.

Jeg hedder Martin, er 25 år og har elsket anime siden, Pokemon, Dragon ball og Yugioh kørte på skærmen.
Har også læst manga i mine tidlige teenage år. Dengang var det Dragon ball z, og Love Hina, samt lidt Naruto.
Udover Anime og Manga elsker jeg også computerspil. Det er klart min nr. 1 hobby.
Spiller Wow, Guild wars 2 (nogle gange) Terraria, Minecraft, TF2, CoD og mange andre :D

Jeg er i dag ikke den store manga læser men ser en masse anime når jeg har tid.

Jeg har søgt et stykke tid efter et forum eller sted hvor jeg kunne møde og diskutere med andre som deler min interessere inde for Anime og Manga verden.
Har desværre ikke så mange der deler det i min omgangskreds. :(

Jeg har heller aldrig haft mulighed for at gå til en con før, selvom jeg gerne ville. Mest fordi jeg ikke kender nogle til at tage med derind.
Har også nogle spørgsmål omkring con's som jeg stiller senere inde på det korrekte forum herinde.

Det var hvad jeg liiiige kunne komme i tanke om. Ellers må i jo stille spørgsmål, og så skal jeg med glæde besvare dem. :)
Senest rettet af ZeeZ fre 15. nov 2013 12:10, rettet i alt 1 gang.
Time you enjoy wasting is not wasted time

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Gomu gomu ny

Indlægaf Shihoudani » lør 9. nov 2013 15:39

Velkommen til!

Og det der med cons: det kan godt virke skræmmende at tage til en con selv, men tro mig det er hele oplevelsen værd! Og selvom man tager alene derind, har man ihvertfald altid fået fem nye venner når man tager hjem! :D
Et godt forslag er måske også at starte med at arbejde for en con, for så kommer du automatisk i snak med de folk du nu skal arbejde sammen med, du sparer penge og du kan stadig nyde oplevelsen :)
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Gomu gomu ny

Indlægaf Tanerion » lør 9. nov 2013 16:04

Velkommen til.

Den avatar er dog ikke ny her på siden :3
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
LightningHei
Jonin
Jonin
Indlæg: 449
Tilmeldt: fre 4. jan 2013 23:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Hvide Sande
Kontakt:

Re: Gomu gomu ny

Indlægaf LightningHei » lør 9. nov 2013 16:10

Dav dav dav daaav og velkommen til :)
I'm not a drunk pedofile!

Brugeravatar
ZeeZ
Chunin
Chunin
Indlæg: 152
Tilmeldt: lør 9. nov 2013 14:47
Køn: Mand

Re: Gomu gomu ny

Indlægaf ZeeZ » lør 9. nov 2013 16:31

Shihoudani skrev:Velkommen til!

Og det der med cons: det kan godt virke skræmmende at tage til en con selv, men tro mig det er hele oplevelsen værd! Og selvom man tager alene derind, har man ihvertfald altid fået fem nye venner når man tager hjem! :D
Et godt forslag er måske også at starte med at arbejde for en con, for så kommer du automatisk i snak med de folk du nu skal arbejde sammen med, du sparer penge og du kan stadig nyde oplevelsen :)


Det er jo det. Men skal man ikke have prøvet det før. Altså været til et par Con's før man kan arbejde for en?

@ Tanerion
haha. Det kan du sagtens bilde mig ind at den er :)

Og tak for velkomsten
Time you enjoy wasting is not wasted time

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Gomu gomu ny

Indlægaf SsjGogo » lør 9. nov 2013 16:33

Velkommen til Animanga.

Fordelen er, at du gennem siden her, altid kan finde ligesindede.

Ps. Tjek event sektionen, hvor der altid sker er eller andet.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: Gomu gomu ny

Indlægaf Houkou » lør 9. nov 2013 16:39

Velkommen til :3
Billede

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Gomu gomu ny

Indlægaf Shihoudani » lør 9. nov 2013 16:43

ZeeZ skrev:
Shihoudani skrev:Velkommen til!

Og det der med cons: det kan godt virke skræmmende at tage til en con selv, men tro mig det er hele oplevelsen værd! Og selvom man tager alene derind, har man ihvertfald altid fået fem nye venner når man tager hjem! :D
Et godt forslag er måske også at starte med at arbejde for en con, for så kommer du automatisk i snak med de folk du nu skal arbejde sammen med, du sparer penge og du kan stadig nyde oplevelsen :)


Det er jo det. Men skal man ikke have prøvet det før. Altså været til et par Con's før man kan arbejde for en?


På ingen måde da! Det er måske rart at kende stedet i forvejen, men jeg har kendt mange som har arbejdet til deres første con. Det er noget man tilmelder sig til gennem hjemmesiden, og de tre store danske har hvert deres tilmeldingssystem. Det er nu også bare et forslag, hvis du vil være sikker på at få nye bekendtskaber. Men som sagt, også som deltager til en con, hvis man bare er åbensindet og ikke er bange for at tage fat i folk og snakke med dem, så kan man hurtigt finde nye venner! Og animanga plejer selv altid at have en bod hvor man bare kan hænge ud og hurtigt møde andre :) Tag det fra en som har gået til cons hvert år siden 2007 og startede alene ;) Nu kan jeg ikke gå til con uden at rende ind i rigtig mange folk jeg kender xD
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Gomu gomu ny

Indlægaf l.mathiasen » lør 9. nov 2013 17:03

ZeeZ skrev:Nu har jeg luret herinde et stykke tid og tænkte jeg nok hellere måtte blive medlem og introducere mig selv.

En voyeur ;D
Velkommen til i hvert fald :)
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
RealMornin
Chunin
Chunin
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 19. aug 2013 02:14
Køn: Mand
Geografisk sted: Næstved

Re: Gomu gomu ny

Indlægaf RealMornin » lør 9. nov 2013 19:20

Velkommen til :P
Billede
Spoiler: vis
BilledeBillede


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster