Goddag.

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Kratly
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 13. jan 2016 18:26

Goddag.

Indlægaf Kratly » ons 13. jan 2016 19:40

Jeg kommer her med meget lidt erfaring i det sociale inde for denne verden.
Har som mange andre set Pokémon da jeg var lille, men blev først opmærksom på hele Manga/Anime universet engang i 2009, igennem en ven - Desværre er jeg ikke kommet særlig langt ind i det som sådan, jeg startede min nye interesse ud med at læse og se Death Note, og kom aldrig meget videre end det.. Har dog set og læst Bleach, og set Jigoku Shoujo og en lille smule andet, men Death Note er forsat min største interesse. (Har du læst Another Note, er det et must at vi skriver sammen, kender INGEN ud over min mor der har læst den!)
Er her egentlig bare for at skrive med folk som har kendskab til miljøet, for at forsøge at finde rundt i det.. Men emnet behøver ikke som sådan være på noget der er relateret til det som sådan, så lad mig fortælle kort om mig selv: Jeg tegner, skriver, og fotografere, ud over det, gamer jeg.
Tegneri og skriveri er typisk fanart og fanfictions, specielt fanfictions bruger jeg meget tid på PT, ikke fordi det som sådan er noget jeg deler, jeg elsker bare at skrive mine tanker ned og lave underlige historier. (Har måske et svagt ønske om forfatterskab til krimier, så jeg bruger fanfictions til at øve mit skriver igennem)
Fotografere dyr, specielt kødædende dyr, samt insekter og reptiler. - Mit favorit dyr er vinbjergsneglen, hvilket jeg har et par hundrede stykker af i min have, ud over dette ejer jeg en kat og en kanin som jeg har taget til mig efter folk havde sparket dem ud af deres tideligere hjem.
Gamer for det meste på Nintendo konsoller, ejer Gameboy Color, GameCube, Wii, Wii U og 3DS, ud over Nintendo, ejer jeg så en PS1 og har Steam. - Min main spil serie er The Legend Of Zelda, men spiller lidt af hvert - Pt har jeg fundet meget interesse for Silent Hill universet, men er kun lige begyndt, så ved virkelig begrænset om det.
Jeg er ked af den lange beskrivelse, men håber nogen fik noget ud af det, og evt. fik lyst til at skrive lidt.
Vil gerne på forhånd sige jeg har en tendens til at udtrykke mig uheldigt, hvis jeg siger noget der såre dig eller irritere dig, så please.. Sig det til mig, opdager det ikke nødvendigvis selv, og ønsker ikke at irritere folk!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Goddag.

Indlægaf Tanerion » ons 13. jan 2016 20:46

Hej med dig og velkommen til :)

Blev faktisk lidt forvirret over at du sagde PT i samme sætning som Silent Hill i spiltråden da jeg troede du mente Silent Hills P.T. til PS4 :S
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Kratly
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 13. jan 2016 18:26

Re: Goddag.

Indlægaf Kratly » ons 13. jan 2016 21:47

Tanerion skrev:Hej med dig og velkommen til :)

Blev faktisk lidt forvirret over at du sagde PT i samme sætning som Silent Hill i spiltråden da jeg troede du mente Silent Hills P.T. til PS4 :S

Oh, jamen, der kan du se hvor ny jeg er til dét så.. Vidste ikke engang der var kommet et til PS4, og derfor heller ikke title eller forkortelse.. Sidder og fedter mig igennem Homecoming lige nu, og har overvejet gentagende gange (Bare ikke fået det gjort) at skaffe PS1 spillet også (Nu jeg har en PS1 stående).

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Goddag.

Indlægaf Tanerion » ons 13. jan 2016 22:44

Kratly skrev:Vidste ikke engang der var kommet et til PS4

Det er heller ikke udkommet og det udkommer næppe.
P.T. stod for Playable Teaser og skulle fungere som en demo til Silent Hills som det nyeste spil skulle hedde til PS4 men det blev aflyst da Hideo Kojima som var hovedet bag projektet blev fyret fra Konami. Guillermo del Toro skulle være instruktør og Norman Reedus skulle spille hovedpersonen så det ville bestemt have været et interessant spil.

P.T. var gratis at downloade fra PSN men er siden blevet fjernet så hvis man ikke har det må man enten købe en hundedyr PS4 med spillet downloadet fra eBay eller må man bare nøjes med at se et playthrough på YouTube.
Downloadede det dog selv da jeg hørte at det ville blive fjernet fra PSN 8)

Så ja det bliver næppe til flere Silent Hill spil -_-*
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Kratly
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 13. jan 2016 18:26

Re: Goddag.

Indlægaf Kratly » ons 13. jan 2016 23:28

Tanerion skrev:
Kratly skrev:Vidste ikke engang der var kommet et til PS4

Det er heller ikke udkommet og det udkommer næppe.
P.T. stod for Playable Teaser og skulle fungere som en demo til Silent Hills som det nyeste spil skulle hedde til PS4 men det blev aflyst da Hideo Kojima som var hovedet bag projektet blev fyret fra Konami. Guillermo del Toro skulle være instruktør og Norman Reedus skulle spille hovedpersonen så det ville bestemt have været et interessant spil.

P.T. var gratis at downloade fra PSN men er siden blevet fjernet så hvis man ikke har det må man enten købe en hundedyr PS4 med spillet downloadet fra eBay eller må man bare nøjes med at se et playthrough på YouTube.
Downloadede det dog selv da jeg hørte at det ville blive fjernet fra PSN 8)

Så ja det bliver næppe til flere Silent Hill spil -_-*

Forstod ikke halvdelen af det, men okay!
Har også rigeligt at se til hvis jeg skal forsøge at gennemføre dem alle, specielt eftersom jeg ikke har nogen konsoller der har spillene.. Der kom dog ét til Wii, gjord der ikke?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Goddag.

Indlægaf Tanerion » tors 14. jan 2016 00:56

Jo. Shattered Memories er til Wii.

Synd du ikke har en PS2. De bedste spil i serien er allesammen til PS2.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Goddag.

Indlægaf SsjGogo » tors 14. jan 2016 07:01

Velkommen til :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Kratly
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 13. jan 2016 18:26

Re: Goddag.

Indlægaf Kratly » tors 14. jan 2016 09:28

Tanerion skrev:Jo. Shattered Memories er til Wii.

Synd du ikke har en PS2. De bedste spil i serien er allesammen til PS2.

At ikke have, og at ikke kunne skaffe er heldigvis to forskellige ting.

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Goddag.

Indlægaf Spreeunit » tors 14. jan 2016 11:09

welcome to animanga :D !

kan ikke huske om jeg kun har skimtet death note mangaen eller om jeg nåede nogle kapitler inde. Den sagde mig ikke så meget. Så, så jeg animen med waifuen halvt igennem, men den blev for mærkelig til sidst :p så jeg har ikke rigtig noget at byde på med samtaler.

men ja se at få skaffet Silent hill 1 ;) man bliver nød til at opleve gammel klassisk cheesy voiceacting
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Kratly
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 13. jan 2016 18:26

Re: Goddag.

Indlægaf Kratly » tors 14. jan 2016 17:31

Spreeunit skrev:welcome to animanga :D !

kan ikke huske om jeg kun har skimtet death note mangaen eller om jeg nåede nogle kapitler inde. Den sagde mig ikke så meget. Så, så jeg animen med waifuen halvt igennem, men den blev for mærkelig til sidst :p så jeg har ikke rigtig noget at byde på med samtaler.

men ja se at få skaffet Silent hill 1 ;) man bliver nød til at opleve gammel klassisk cheesy voiceacting

Nu har jeg set krimier siden jeg var bette syv-otte år, og det er jo lidt af et detektiv tema de har kørene, så naturligvis interessere det mig - Ikke for at forsøge at overtale dig til at hverken læse eller se (For personligt spilder jeg heller ikke tid på serier der ikke interessere mig), men Death Note er en serie som man skal læse og/eller se flere gange for at forstå. Og selv der, forstår man den ikke nødvendigvis 100%.
Oh jeg ved det, har faktisk set en playthrough af den med Joel - Han er god til at få alt til at virke underholdende på mig - Men, det er mest historie og grafik der fænger mig, er stor tilhænger af PS1 og N64 grafik, det er min favorit. (Og nu jeg har en PS1, vil det være et spild ikke at give det et forsøg)


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster