Storm in the house

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Storm in the house

Indlægaf Storm » man 13. feb 2012 15:28

Nu ingen dårlige jokes om stilhed før stormen
eller storm i et glas vand.
Har hørt dem alle. Find på noget nyt tak (:


Ok.. Jeg hedder Storm for ja jeg vil ikke kaldes andet. Når det så er sagt så er jeg en ting. Det vil sige: lad være med at behandle mig som væren hunkøn. Jeg er en ting. Så er den egentlig ikke længere. Går ikke i pigetøj heller, men drengetøj.

Anyways. Jeg er.. *suk* 25 år gammel, men alle tror jeg er et sted mellem 17-19 år. Elsk så meget på det. Jeg har været gopher på J-pop og KAF-træf 2. Er desuden stolt medskaber af fænomenet "hej Anderers" fra KAF træf 2 ;p

Jeg bruger mest af alt min tid på min højt elskede kyoskushin karate som jeg startede på i november og har derfor kun hvidt bælte. Jeg bor i Roooskilde 4000! Jeg har en superdejlig kæreste i Nordjylland som er min Ciel (Ja jeg arbejder også på et Sebastian-cosplay). Når jeg ikke går til karate eller er hos kæresten så bruger jeg min tid på tekst-baseret rollespil og mine egne små historier (alias fanfic om mine figurer og ja det er fanfic for er fan af mine egne figurer (; - sorry ku ik lade være)

Navnet Storm strammer fra min elskede OC Joshua Storm der er Hogwarts elev, popdreng og Slytherin. Det var vist det jeg ku komme på lige nu
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Storm in the house

Indlægaf SsjGogo » man 13. feb 2012 15:30

"Borte med blæsten" nåh nej, det måtte jeg ikke.

Spøg til side, velkommen til AniManga, og tak fordi du allerede nu bidrager til de forskellige diskussioner! :)

Jeg håber, at du vil nyde opholdet.
www.gogonoter.dk

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Storm in the house

Indlægaf *Wish* » man 13. feb 2012 15:33

Hej og velkommen til. Der dukker flere og flere op, som er i 20'erne. Godt at se. ^^

setesh
Ensom Ulv
Indlæg: 174
Tilmeldt: man 1. aug 2011 20:32
Køn: Mand

Re: Storm in the house

Indlægaf setesh » man 13. feb 2012 15:37

bare rolig...har gjort min computer vandsikker og har storm tændstikker, så det er fint at du er i huset :D (du slipper ikke for det så let)

er meget overrasket over at du er ældre end mig...kan du så se at se gammel ud! :P

ej, nok med jokes...velkommen til animanga og håber du vil nyde dit ophold her på siden^^

Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: Storm in the house

Indlægaf Storm » man 13. feb 2012 15:49

SsjGogo skrev:"Borte med blæsten" nåh nej, det måtte jeg ikke.

Spøg til side, velkommen til AniManga, og tak fordi du allerede nu bidrager til de forskellige diskussioner! :)

Jeg håber, at du vil nyde opholdet.


Hehe godt forsøgt (; Men den har jeg så også hørt før (; Kom igen xD Hehe ja det er jo det, men faldt bare over nogle ting mens jeg stenede med Lukas (Zealcat)

*Wish* skrev:Hej og velkommen til. Der dukker flere og flere op, som er i 20'erne. Godt at se. ^^
Der er så også ZealCat (;

setesh skrev:bare rolig...har gjort min computer vandsikker og har storm tændstikker, så det er fint at du er i huset :D (du slipper ikke for det så let)

er meget overrasket over at du er ældre end mig...kan du så se at se gammel ud! :P

ej, nok med jokes...velkommen til animanga og håber du vil nyde dit ophold her på siden^^


Jamen det er godt Setesh. Du er dygtig :p jamen næh jeg gider da ej x'D Jeg kan godt li at ligne en på 17-19 :3 jeg bliver nemlig 20 igen og igen og igen xD

Men tak for velkomsterne ^^
Billede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Storm in the house

Indlægaf ReficulNatas » man 13. feb 2012 16:24

Velkommen til :D
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

setesh
Ensom Ulv
Indlæg: 174
Tilmeldt: man 1. aug 2011 20:32
Køn: Mand

Re: Storm in the house

Indlægaf setesh » man 13. feb 2012 16:33

Storm skrev:
setesh skrev:bare rolig...har gjort min computer vandsikker og har storm tændstikker, så det er fint at du er i huset :D (du slipper ikke for det så let)

er meget overrasket over at du er ældre end mig...kan du så se at se gammel ud! :P

ej, nok med jokes...velkommen til animanga og håber du vil nyde dit ophold her på siden^^


Jamen det er godt Setesh. Du er dygtig :p jamen næh jeg gider da ej x'D Jeg kan godt li at ligne en på 17-19 :3 jeg bliver nemlig 20 igen og igen og igen xD

og i ære af gruppen, hedder du nu kinkystorm :P

Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: Storm in the house

Indlægaf Storm » man 13. feb 2012 17:05

setesh skrev:og i ære af gruppen, hedder du nu kinkystorm :P

Hvilken gruppe? o.o men arigatou :3
ReficulNatas skrev:Velkommen til :D

Arigatou :3
Billede

AkaXIII
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1052
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 11:06

.

Indlægaf AkaXIII » man 13. feb 2012 17:07

.
Senest rettet af AkaXIII lør 21. okt 2017 00:28, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Sunny88
Chunin
Chunin
Indlæg: 183
Tilmeldt: man 4. jul 2011 16:57
Køn: Kvinde
Geografisk sted: KBH, Danmark
Kontakt:

Re: Storm in the house

Indlægaf Sunny88 » man 13. feb 2012 17:43

velkommen hertil! jeg håber at du vil falde godt til. Du har ihvertfald allerede været aktiv kan jeg se på din post-count :D

Da du bor i Roskilde, håber jeg da på at se dig til Genki her til august~
Billede


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster