WAZZA dudes!

Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvad kan du lide? Præsentér gerne dig selv her.
Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: WAZZA dudes!

Indlægaf Gama » søn 26. feb 2012 18:39

BurnYourCosmos skrev:Jeg elsker at læse manga og se anime, og har læst/set en del gennem tiden, men min absolut yndlings serie er klart One Piece. Det er der mange grunde til, men for at gøre det kort: den er fantastisk.
Andre serier jeg holder af? JoJo's Bizarre Adventure, Dragon Ball, Saint Seiya, Digimon, Shaman King, Fullmetal Alchemist, Shakugan no Shana, Zero no Tsukaima, Bleach, Katekyo Hitman Reborn, Angel Beats, Star Driver, Chrono Crusade, Blue Dragon, Black Cat, D. Gray-man, D.N.Angel, Sengoku Basara, The Melancholy of Haruhi Suzumiya, Yu-Gi-Oh, Naruto, Bakuman, Pokemon, High School of the Dead, Fruit's Basket, Lucky Star (XD) og Death Note... Håber ikke jeg har glemt nogen!
Planlægger dog at se/læse en masse andre i fremtiden såsom YuYu Hakusho, Beelzebub og Psyren. 8D


Velkommen til dude, your pretty awesome! (Y)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: WAZZA dudes!

Indlægaf Madsjen » søn 26. feb 2012 20:52

velkommen til :D

awsome udvalg af favorit anime/manga du har dig der $_$
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
BurnYourCosmos
Genin
Genin
Indlæg: 56
Tilmeldt: søn 26. feb 2012 01:31
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: WAZZA dudes!

Indlægaf BurnYourCosmos » tirs 28. feb 2012 14:29

Gama - Wow, du er den første dansker jeg har mødt, som kender D. Gray-man (udover ham der anbefalede den til mig). Men tak, hvis du kan lide de serier er du da også awesome! ;)

Madsjen - Mange tak, og ja, elsker alle mine yndlings serier. 8)

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: WAZZA dudes!

Indlægaf *Wish* » tirs 28. feb 2012 14:59

Jeg kom lige til at se, at jeg da ikke havde fået sagt velkommen til. :) Håber du falder til.

BurnYourCosmos skrev:Gama - Wow, du er den første dansker jeg har mødt, som kender D. Gray-man (udover ham der anbefalede den til mig).

Mit indtryk var ellers, at D.Gray-man er ret kendt i Danmark (eller i hvert fald var det for 2-3 år siden).

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: WAZZA dudes!

Indlægaf Gama » tirs 28. feb 2012 17:59

BurnYourCosmos skrev:Gama - Wow, du er den første dansker jeg har mødt, som kender D. Gray-man (udover ham der anbefalede den til mig). Men tak, hvis du kan lide de serier er du da også awesome! ;)

Madsjen - Mange tak, og ja, elsker alle mine yndlings serier. 8)


hehe troede egentlig også den var ret udbredt, ihvertfald som anime(håber godt nok de beslutter sig for at lave den færdig en gang) :)

Aye, vi har en del favoritter til fælles :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Jojo
Chibi
Chibi
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 19. jul 2011 20:47

Re: WAZZA dudes!

Indlægaf Jojo » fre 16. mar 2012 23:38

Hejsa Lukas og velkommen til siden *_* ...... Vi ses seneren... (Y) <3 (Y) ...


Tilbage til "Introduktion"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster