Hvad Hedder Du?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf Gintoki » fre 9. aug 2013 23:11

LiseR skrev:
Gintoki skrev:
LiseR skrev:Jeg gad sgu da ikke læse tråden igennem. Herreguij da, hvor længe har du været på nettet unge Padawan? ;)

Du burde da efterhånden have lagt mærke til brugeren nielsm taget i betragtning af at han har været på siden lige så længe som dig og er ret så aktiv :P


Jeg læser faktisk stort set aldrig folks brugernavne, lægger i stedet mærke til deres avatars. Det gør det meget forvirrende når folk skifter avatar. Og så har jeg i øvrigt en læsterligt elendig hukommelse.

Jeg har skiftet mit avatar omkring 3 gange ialt i den tid siden har eksisteret, det avatar jeg har nu er det samme som jeg havde til at starte med :P Nielsm har heller ikke skiftet sit avatar særligt ofte, så den undskyldning holder ikke helt Lise :P
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
zakuroxmio
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: fre 20. jul 2012 18:56
Køn: Kvinde

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf zakuroxmio » tirs 13. aug 2013 20:33

Mine forældre valgte at kalde mig noget så sjældent som Sanne :) Det begynder at blive lidt trættende det der med Luffe og Jeanne -_- og alle tror jeg hedder Susanne første gang de møder mig :D men ellers er jeg godt tilfreds med mit navn, der for resten betyder Hvid Lilje eller Rose.

Brugeravatar
Valdera
Chunin
Chunin
Indlæg: 110
Tilmeldt: ons 8. jun 2011 13:42
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf Valdera » ons 14. aug 2013 01:57

Hedder Juliana, men folk kalder mig Julie, Julia, Julle, Julemanden (Meh :S )
Vil hellere kaldes for navne som: Suliana, Liana, Yuriana eller ........ bare ikke julemanden -_-*
Men ja jeg har en del andre kælenavne :D
Blandt andet Ugliana og Fuldliana (Y)
Ok det var vist off-topic $_$

Mau!
Don't you know me?
I'm her ------->

I won't be him ----->

Get that? :)

Brugeravatar
kishimotomochi
Kage
Kage
Indlæg: 576
Tilmeldt: lør 9. jul 2011 10:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf kishimotomochi » ons 14. aug 2013 16:40

Hedder Dunia. Udtalt lige ud af lande vejen, tænkt ikke får meget på udtalen, du ødelægger det bare. Ikke pres på nogle bogstaver

Skulle rigtig hedde Diana, men (her kommer den søde del) de valgte at kalde mig Dunia fordi jeg er hele deres verden (Dunia betyder verden)
Blog:
cherrydunia.blogspot.dk
Tumblr:
thoselittlefandoms.tumblr.com
cherrydunia.tumblr.com

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf Urahara » ons 14. aug 2013 18:44

kishimotomochi skrev:Hedder Dunia. Udtalt lige ud af lande vejen, tænkt ikke får meget på udtalen, du ødelægger det bare. Ikke pres på nogle bogstaver

Skulle rigtig hedde Diana, men (her kommer den søde del) de valgte at kalde mig Dunia fordi jeg er hele deres verden (Dunia betyder verden)


Fedt navn! :P Og ja det er en sød historie. :)
Billede

Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf supergummibear » ons 14. aug 2013 20:36

STORT SUK ! :'(
Tænk hvis man bare havde et sejt navn, eller for den sags skyld bare et sjovt navn, eller.. ja jeg vil endda gå så vidt som at jeg heller vil hedde: Rhododendron busk!

end mit rigtige navn, det er så her alle tænker:(okay mennesket må næsten hedde Olga, Gollum, Metapod eller Cirkeline), men navnet er simpelthen bare Anne, og ja, det er i sig selv ikke så slemt, men kombineret med et specifikt efternavn, så får man bare et hårdt liv *_*

derudover er Anne, bare så brugt et navn, at det er alle steder og jeg er simpelthen vandt til ikke at reagere på mit navn for der er altid en mere end mig der hedder det i området XD

UPS! :o (jeg underskylder selvfølgelig til alle dem derude der eventuelt hedder: Rhododendron busk, Olga, Gollum, Metapod eller Cirkeline, det var ikke min mening at fornærme jeres navn, jeg er bare glad for at det ikke er mit ;) og det er jeg så ikke engang, for dem kan folk da i det mindste huske ;D )
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf Madsjen » ons 14. aug 2013 21:21

supergummibear skrev:
derudover er Anne, bare så brugt et navn, at det er alle steder og jeg er simpelthen vandt til ikke at reagere på mit navn for der er altid en mere end mig der hedder det i området XD



ikke for at one-up'e dig, men prøv at hedde mads.

prøv at hedde mads jensen...
det er så vidt jeg ved ret brugt -.-'

så jeg føler din smerte :)
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf supergummibear » ons 14. aug 2013 21:42

Madsjen skrev:
supergummibear skrev:
derudover er Anne, bare så brugt et navn, at det er alle steder og jeg er simpelthen vandt til ikke at reagere på mit navn for der er altid en mere end mig der hedder det i området XD



ikke for at one-up'e dig, men prøv at hedde mads.

prøv at hedde mads jensen...
det er så vidt jeg ved ret brugt -.-'

så jeg føler din smerte :)


Mads Jensen, ja den er slem, men den kan jeg alligevel toppe *_*

For jeg hedder nemlig Larsen til efternavn og det kan blive værre endnu for min far´s fornavn er Kim, så er du gal hvor er jeg blevet spurgt om en autograf mange gange man, selv om hans musikalske evner næppe er til at prale af *_*

Men jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste, der har et meget brugt navn :)
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf Madsjen » ons 14. aug 2013 22:38

supergummibear skrev:
Men jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste, der har et meget brugt navn :)


normalheds-five :D (Y)
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
smile
Ungdoms Projektleder
Ungdoms Projektleder
Indlæg: 216
Tilmeldt: tirs 21. aug 2012 18:17
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Taastrup

Re: Hvad Hedder Du?

Indlægaf smile » ons 14. aug 2013 22:41

Eeh jeg hedder Sara... Det er sådan set også et ret normalt navn ._. Der er to andre i min klasse der hedder Sarah, så det er bare rigtig sjovt -_-*
Bøh!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster