Hvad fik dig til at smile i dag?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Tanerion » tors 31. mar 2016 10:21

Har fri i dag så jeg sad oppe i nat for at se Uncovered Final Fantasy XV og det skuffede ikke.
Vi får en kort anime serie (første afsnit er allerede oppe) og en hel CG spillefilm før det færdige spil udkommer om et halvt år.








Efter det sad jeg og kæmpede med Square-Enix's hjemmeside i næsten 4 timer for at sikre mig en Collector's Edition men siden blev ved at crashe på grund af al trafikken. Det var næsten som om de ikke ville have mine 2000 kroner men det lykkedes mig til sidst at komme gennem hele processen :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Manna » tors 31. mar 2016 12:03

Blev næsten smidt ud af undervisningen i dag, og fik besked på at jeg ikke måtte sige noget :D Ja ja, jeg skal nok blive væk næste gang :P
~Queen of the night~

Brugeravatar
Dorpoh
Chibi
Chibi
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 27. mar 2016 21:12
Køn: Mand
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Dorpoh » man 4. apr 2016 00:32

Havde en lang aflevering for i matematik til i aften, hele klassen blev enige om at vi skulle skrive at vi havde ingen idé om hvordan vi skulle løse opgaverne ( totalt simpelt stuff ) og så blev den lige rykket en uge. yussss. 8) 8)

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf JoaCHIP » man 4. apr 2016 12:54

Dorpoh skrev:Havde en lang aflevering for i matematik til i aften, hele klassen blev enige om at vi skulle skrive at vi havde ingen idé om hvordan vi skulle løse opgaverne ( totalt simpelt stuff ) og så blev den lige rykket en uge. yussss. 8) 8)

Ha ha, dovne hunde!!!
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Manna » man 4. apr 2016 13:25

Jobsamtaler :D Selvfølgelig vil det være rart hvis nu jeg faktisk fik jobbet et sted, men alene det at de gerne vil have mig ind til samtale er super rart og bekræftende :$
~Queen of the night~

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf SsjGogo » søn 17. apr 2016 19:53

At mit mandeltræ var blomstret nok op til, at jeg kunne udnytte lejligheden til at få en øl i haven og "lege Sakura". :)

Billede
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Manna » søn 17. apr 2016 20:56

Kun en måned tilbage til jeg flyver til USA :S Jeg er SÅ nervøs, jeg har ikke fløjet alene i evigheder (20 år, shhh!) Vi har ikke booket halvdelen af vores hoteller og har kun lavet en nogenlunde plan for hvor vi skal være og hvor vi skal køre hen hvornår. Det er angst provokerende og super spændende på samme tid, og jeg aner overhovedet ikke hvad jeg skal have med, ud over solcreme og shorts xD Jeg mangler at købe en masse ting, og jeg ved bare at det ender med at foregå på samme måde som da vi tog til Japan, og jeg først pakkede dagen inden uden at have tænkt nærmere over hvad jeg egentlig ville have i kufferten :D

Gogo Sikke fint det lyser op, og hvad skal man også med mere end et træ, en allé fylder så voldsomt i haven ;)
~Queen of the night~

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf SsjGogo » søn 17. apr 2016 21:18

Vi har to(!) :D - mandeltræet og et japansk kirsebærtræ, som nok ikke blomster før om nogle år. Men så!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf JoaCHIP » man 18. apr 2016 16:50

Manna skrev: Det er angst provokerende og super spændende på samme tid

Jeg kender det! Jeg har altid den særeste uro en måned i forvejen, selvom jeg har fløjet alle mulige steder hen alene flere gange end kan tælle. Det er dumt. Men sådan skal det åbenbart være. ._.
- Men når jeg først er fremme er alt godt.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad fik dig til at smile i dag?

Indlægaf Shadari » man 18. apr 2016 18:46

Skal ud og spise med en god ven i morgen jeg ikke har set i 2 år! :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 35 gæster