Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf l.mathiasen » ons 17. jan 2018 21:21

Nu er der jo også den ting med anime at man sagtens kan sidde alene hjemme foran skærmen og se sine tegnefilm uden at man behøver samles med andre der også seer det. Lige som folk der ser tour de france på tv (eller tager en tour lur på sofaen på en sprinter etape) jo heller ikke mødes for at snakke om det.
Før i tiden var anime så svært og dyrt at skaffe og der var så lidt at man jo kunne bruge ventetiden på de gamle obskure steder på nettet. Mens man nu bare kan streame døgnet rundt uden skal gøre noget for det.

Jeg har egentlig glemt min pointe hvis jeg havde en...
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » ons 17. jan 2018 22:23

Jeg er glad for conventions da det er derigennem jeg bl.a. har fundet min bedste veninde (let's be real - hele min meget lille omgangskreds) så på den måde var det i mine teenageår et sted hvor jeg mødte ligesindede og det var fedt. Og vi er enige om at cons bare ikke er det samme mere. Om det hænger sammen med kvaliteten af indholdet eller hvorvidt det er fordi det ikke længere er rettet imod mig som målgruppe er svært at vurdere :/
~Queen of the night~

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf JoaCHIP » ons 24. jan 2018 12:01

RYST OG NYD!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf JoaCHIP » tirs 6. feb 2018 20:48

At jeg først lige har opdaget det her nu:
http://www.dfi.dk/Filmhuset/Cinemateket ... ieID=15518

FOR SENT
RYST OG NYD!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf JoaCHIP » tirs 6. feb 2018 21:01

FOR SENT IGEN

Billede
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » ons 28. feb 2018 18:28

Spreeunit skrev:Jpopcon har valgt at fjerne Artists Alley nu? og at de ikke gider at svare når man skriver til dem. Jeg vil godt vide hvorfor og hvorledes og alt det andet men jeg må nok se det i øjnene at inkompetente mennesker er ordet jeg skal kigge efter.

Desværre er realiteten nu at det eneste sted i kbh til den slags er Genki, som jeg ikke er meget for at støtte på nogen måder, overhovedet.
*sighs*

Spree, der er nyt om artist alley på deres hjemmeside nu, her er fra fb
".: Artist Alley 2018 Ansøgning! :. (English below)

Vi ved, at I ivrige kunstnere har ventet med stor spænding på denne nyhed, og vi beklager meget den lange ventetid, der har været. Trods de tekniske udfordringer vi har haft, så kan vi nu endelig melde ud, at den officielle ansøgning til dette års J-Popcon Artist Alley vil åbne fredag d. 2 marts kl 10:00.

For at kunne ansøge om en plads i Artist Alley, skal man have købt en weekendbillet til J-Popcon 2018, og så vil man via dette link på J-Popcons hjemmeside kunne ansøge om plads, når vi åbner for vores IT system.

Det er meget vigtigt, at I læser vores opdaterede FAQ, da der er nogle væsentlige ændringer fra de tidligere år, f.eks. har vi indført et 200 kr depositum, som hver enkelt person skal betale, når I er blevet godkendt, før I kan få lov til at vælge jeres bordplads.
Eftersom vi også har et begrænset antal borde (med plads til lidt over 100 artister), så vil man først være garanteret en plads, når ens fulde tilmelding er korrekt udfyldt og godkendt af Artist Alley’s staff. I den mail, som artisterne vil modtage, når de er blevet godkendt, vil der være instrukser til, hvordan man betaler depositummet til Artist Alley via bankoverførsel.
I kan læse den opdaterede FAQ via dette link: https://j-popcon.dk/da/pages/256-faq

Det er stadig muligt at blive forud-godkendt ved at sende os en mail på artistalley@j-popcon.dk, hvis man er i tvivl om, hvorvidt ens materiale er tilstrækkeligt til at kunne få en plads i dette års Artist Alley.

Husk dog, at dette IKKE er den officielle ansøgning og selv, hvis man er blevet godkendt på forhånd via email, så skal man stadig tilmelde sig via det officielle system på lige fod med alle andre.
Kun sådan sikrer I jer 100% en plads, plus så kan vi også være helt sikre på, at vi har alle de oplysninger fra jer af, som vi skal have.

Vi ser frem til at se alle de gamle og nye ansigter og glæder os til at lave endnu et super fed Artist Alley sammen! \(^o^)/"
~Queen of the night~

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Manna » søn 22. apr 2018 21:35

Fight me b*tch, I'll protect my kids with all my might!

Arbejde er lort, men jeg vil gøre alt for at forhindre at mine børn skal skifte stue for 3 måneder.
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » tirs 18. dec 2018 01:54

._.


Intet varer evigt og nu kom turen så til min yndlings YouTube kanal som jeg har fulgt siden de startede.
Det positive er så selvfølgelig at jeg får lidt mere tid til andre ting :/
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf l.mathiasen » ons 2. jan 2019 13:01

Det irriterer mig at når der endelig var maskiner nok på markedet af de 2 Nintendo classic systemer til at jeg kan kunne købe dem, så har jeg så mange smerter i håndledet at jeg alligevel ikke kan spille på dem særlig længe af gangen. Men søde ser de da ud, så jeg har fået kigget meget på dem de sidste par uger :D
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Status: hvad irriterer dig i skrivende stund?

Indlægaf Tanerion » tors 31. jan 2019 09:31

Lagde mærke til at en edderkop havde slået sig ned i min Wii U så nu må jeg bestille nogen skrueblade jeg mangler så jeg kan få den åbnet og renset ud.
Wii U'er har i forvejen alt for nemt ved at overophede så jeg skal ikke risikere noget.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster