Kickstarter-tråden!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Kickstarter-tråden!

Indlægaf Tanerion » tors 30. jun 2016 16:27

Fik min Otaku no Video Bluray med posten.
Elsker at boksen er designet som et VHS cover med titlen skrevet med tusch på siden :D
Fik også to mini-CDs, to patches, en minifigur og et kit til at bygge selvsamme figur.
Og så medfølger der også en tyk lille bog der har alt fra character designs, nogen tilfældige illustrationer, en ny mini manga af Kenichi Sonoda med synopsis og hele storyboardet til begge Otaku no Video episoder. Der er sikkert mere men jeg skimmede lige hurtigt igennem.
I Bluray coveret har vi foruden disken selv også en plakat af Misty May med Kickstarter backer navne på den anden side. Og så har vi noget der ved første øjekast minder om en normal booklet men hvis man folder den ud viser det sig at være førnævnte manga i plakatform på engelsk og introduktioner til alle de gode folk der er at høre på de 3(!) kommentator spor på disken. Og på den anden side af det har vi i klassisk OnV stil translation notes, oversatte sange og forklaring til alle de referencer der er at finde i episoderne.

Alle pengene værd må jeg sige... :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

AkaXIII
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1052
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 11:06

.

Indlægaf AkaXIII » tirs 19. jul 2016 13:49

.
Senest rettet af AkaXIII fre 20. okt 2017 23:51, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Kickstarter-tråden!

Indlægaf SsjGogo » tirs 19. jul 2016 16:00

Stvarno zvuci kao veoma interesantna igra AkaXIII - i kao veoma inteligant nacin, skim se moze nauciti japanski jezik. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Kickstarter-tråden!

Indlægaf Tanerion » tirs 19. jul 2016 21:02

SsjGogo skrev:Stvarno zvuci kao veoma interesantna igra AkaXIII - i kao veoma inteligant nacin, skim se moze nauciti japanski jezik. :)

Det var dog et utrolig nemt sprog at decifre. Eller også fulgte jeg bedre med end jeg troede i sin tid da jeg fik en snak med en pige fra en flygtningefamilie.

Så en video med et af de der spil for nogen måneder siden:


Ser interessant ud men jeg har ikke så god tid til RPG spil længere.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster