Valg af brugernavn og avatar?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Aisutabetai
Chunin
Chunin
Indlæg: 133
Tilmeldt: lør 15. feb 2014 21:46
Køn: Mand
Geografisk sted: KBH

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Aisutabetai » man 16. jun 2014 21:44

Brugernavn:
Fordi jeg altid har lyst til en is, og har det fra denne sjove scene fra K-On :D
Billede

Avatar:
Er mig på billedet i baggrunden, billedet er taget da jeg sad og kedede mig, imens jeg skrev afgangsprojekt :p

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Sneffe » man 16. jun 2014 22:52

Mit brugernavn er udledt fra mit efternavn, og jeg er blevet kaldt Sneffe af mine lærere og venner hele vejen igennem folkeskolen.

Min Avatar har jeg fået lavet af en gammel ven fra et andet foum, og det er et forsøg på at lave en chibi-version af mig. Sammenligner man den med hvordan jeg reelt ser ud, er ligheden måske ikke ligefrem slående, men jeg er i hvert fald glad for den :)

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Willow » lør 3. jan 2015 17:21

En gang for længe side troede jeg, at jeg skulle tegne tegneserier. Så jeg lavede min egen tegneserie, hvor hovedpersonen på en eller anden måde kom til at hedde Willow.

Willow var ikke så meget en repræsentation af mig, mere en repræsentation af de værdier jeg vægter højt, og som jeg i en perfekt verden gerne ville kunne leve op til.

Aka, en rigtig kedelig hovedperson :D

Sidenhen holdt jeg op med at tegne, og helligede mig skrivningens kunst i stedet. Jeg har ikke helt opgivet en dag at genoptage skrivningen, eller at fortælle Willows historie færdig. Jeg synes livet hele tiden ændrer sig, så man ved aldrig, hvad der kommer til at ske.

Jeg har altid vidst, at Willow betød piletræ. Jeg kunne godt lide ordet i sig selv, hvordan det ser ud på papir og dets betydning. Nogen gange kalder jeg mig i stedet Wophie på forums, hvilket er en sammentrækning af Willow og mit irl navn. Det er mest, når Willow allerede er taget.

Min nuværende avatar er en gammel tegning af mig. Siden jeg idag har langt hår, overvejer jeg til tider at skifte den. I be so womanly now.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Shadari » lør 3. jan 2015 17:29

Willow skrev:En gang for længe side troede jeg, at jeg skulle tegne tegneserier. Så jeg lavede min egen tegneserie, hvor hovedpersonen på en eller anden måde kom til at hedde Willow.

Willow var ikke så meget en repræsentation af mig, mere en repræsentation af de værdier jeg vægter højt, og som jeg i en perfekt verden gerne ville kunne leve op til.

Aka, en rigtig kedelig hovedperson :D

Sidenhen holdt jeg op med at tegne, og helligede mig skrivningens kunst i stedet. Jeg har ikke helt opgivet en dag at genoptage skrivningen, eller at fortælle Willows historie færdig. Jeg synes livet hele tiden ændrer sig, så man ved aldrig, hvad der kommer til at ske.

Jeg har altid vidst, at Willow betød piletræ. Jeg kunne godt lide ordet i sig selv, hvordan det ser ud på papir og dets betydning. Nogen gange kalder jeg mig i stedet Wophie på forums, hvilket er en sammentrækning af Willow og mit irl navn. Det er mest, når Willow allerede er taget.

Min nuværende avatar er en gammel tegning af mig. Siden jeg idag har langt hår, overvejer jeg til tider at skifte den. I be so womanly now.

Hvis jeg må ville jeg gerne se nogle billeder af tegningerne hvis det er ok ^_^
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Willow » lør 3. jan 2015 17:31

Shadari skrev:
Spoiler: vis
Willow skrev:En gang for længe side troede jeg, at jeg skulle tegne tegneserier. Så jeg lavede min egen tegneserie, hvor hovedpersonen på en eller anden måde kom til at hedde Willow.

Willow var ikke så meget en repræsentation af mig, mere en repræsentation af de værdier jeg vægter højt, og som jeg i en perfekt verden gerne ville kunne leve op til.

Aka, en rigtig kedelig hovedperson :D

Sidenhen holdt jeg op med at tegne, og helligede mig skrivningens kunst i stedet. Jeg har ikke helt opgivet en dag at genoptage skrivningen, eller at fortælle Willows historie færdig. Jeg synes livet hele tiden ændrer sig, så man ved aldrig, hvad der kommer til at ske.

Jeg har altid vidst, at Willow betød piletræ. Jeg kunne godt lide ordet i sig selv, hvordan det ser ud på papir og dets betydning. Nogen gange kalder jeg mig i stedet Wophie på forums, hvilket er en sammentrækning af Willow og mit irl navn. Det er mest, når Willow allerede er taget.

Min nuværende avatar er en gammel tegning af mig. Siden jeg idag har langt hår, overvejer jeg til tider at skifte den. I be so womanly now.

Hvis jeg må ville jeg gerne se nogle billeder af tegningerne hvis det er ok ^_^


De er efterhånden en del år gamle, men jeg har vist stadigvæk nogle liggende på min computer :) Jeg er lige ved at skrive eksamensopgave, men jeg skal nok vende tilbage til dig, når jeg har afleveret.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Houkou » lør 3. jan 2015 22:41

Tjekkede lige og så jeg ikke har svaret på dette spørgsmål :D
Nå men houkou kommer fra den fem haled bijuu, da jeg valgte navnet for første gang var da jeg lavede min profil på skum, i 2008 jeg var stor fan af naruto og det var den manga jeg fulgte mest med i og min oc var jinchūriki for hende, som tiden så er gået er navnet fulgt med og det samme er avataren den skifter dog lidt :p desuden har jeg fået houkou på en kapselhalskæde som jeg aldrig går nogen steder uden :$
Billede

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Mathias » søn 4. jan 2015 15:50

Well, Mathias fordi...jeg hedder Mathias.

Billedet har jeg selv tegnet (hvis man kan kalde det jeg gjorde at tegne), det skal forestille en igle siden mit brugernavn på det meste andet er "Randomleech"
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster