Valg af brugernavn og avatar?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf *Wish* » ons 11. maj 2011 17:58

Hvorfor har du valgt dit brugernavn og avatar? Er der en historie bag? Betyder det noget særligt eller symboliserer det noget? Repræsenterer det nogle af dine personlige sider? Hvis ja, hvilke?

Mit eget brugernavn er efterhånden 7 år gammelt. Da jeg skulle komme på et brugernavn, havde jeg lige set en episode af X TV, hvor de taler om, hvor centrale ønsker er for den serie, og hvor vigtigt det er at have et ønske. Jeg syntes, at det var tankevækkende. Desuden syntes jeg, at wish klingede meget godt, og så tilføjede jeg stjerner af æstetiske grunde og pga. deres "relation" til ønsker. Så mit brugernavn siger egentlig ikke så meget om, hvem jeg er.

Min avatar har længe været de to Nana'er fra serien NANA, fordi det er min yndlingsanime, og så repræsenterer de to mange forskellige sider af hvordan det er at være en ung kvinde. Jeg kunne sætte mig selv i forbindelse med de to personer og serien, så jeg syntes, at det var passende at bruge dem som avatar. (Ja, jeg har endnu ikke noget avatar her, da jeg er i tvivl om jeg skal "redefinere" mig selv og finde et nyt. :p)

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf SsjGogo » ons 11. maj 2011 18:01

Gogo er en meget almindelig forkortelse af mit navn, Goran, på Balkan.

Ssj er en lille "homage" til DragonBall, Super Sayijin, og da mit navn ligger tæt på "Gohan", valgte jeg det.

Klovnen er tegnet af Yondoloki fra Animanga.dk, som jeg måtte vise frem, men ellers er jeg ret fascineret af klovne.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf ReficulNatas » ons 11. maj 2011 18:08

Jeg har brugt ReficulNatas i en længere periode; jeg kan faktisk ikke huske hvordan jeg kom på det, men det var højst sandsynligt for at provokere, og så var de "almindelige" som f.eks. Satan, Lucifer og Antichrist optaget..

Jeg havde en lidt "mørk" periode dengang 8D
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf SomethingPurple » ons 11. maj 2011 18:15

Something: skulle hedde et eller andet

Purple: min yndlings farve

avatar forestiller spurven Tsubame fra Natsume Yuujinchou, en serie, som har en en helt speciel melankolsk og afslappede stemning, som altid formår at løfte mit humør og afstresse mig.
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
Lorentzen
Chibi
Chibi
Indlæg: 34
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:34
Køn: Mand

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Lorentzen » ons 11. maj 2011 18:19

Mit brugernavn, er fordi mit efternavn er Lorentzen og da jeg i flere kræse begyndte at blive kaldt det frem for mit eget navn begyndte jeg også at bruge det som brugernavn.

Mit billede er bare et billede af mig selv, men normalt bruger jeg et billede af hoved personen fra Katekyo Hitman Reborn: Sawada Tsunayoshi
problemet er bare at jeg ikke lige havde et liggende på computeren og var lidt for doven til at finde et der passede til sidens pixel krav =P

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf nielsm » ons 11. maj 2011 18:23

Ja det er mit navn. Jeg hedder Niels. Mit andet fornavn er Martin, deraf M.
Mit andet nick rundt omkring på nettet er jfs, og det har en lang historie jeg ikke længere gider fortælle.

Min avatar er en redigeret version af coveret til en Azumanga Daioh sang-opsamling. Teksten siger minna utaou, "lad os synge".

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf ILoveCake » ons 11. maj 2011 18:41

Jeg elsker kage, og min avatar er et billede af en karakter ved navn '96Neko', en rigtig sanger der synger duetter med Vocaloids. Hvem der lægger stemme til hende, ved jeg stadig ikke, kender hende kun som 96Neko ._.
Senest rettet af ILoveCake man 27. feb 2012 11:56, rettet i alt 2 gange.
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
Lorentzen
Chibi
Chibi
Indlæg: 34
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:34
Køn: Mand

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Lorentzen » ons 11. maj 2011 19:58

ILoveCake skrev:Jeg elsker kage, og jeg syntes det her billede var det sødeste, og så vækker det minder^^

Nice! (Y)

Brugeravatar
Legend
Chunin
Chunin
Indlæg: 113
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 14:59
Køn: Mand

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Legend » ons 11. maj 2011 20:18

Hm, tror bare jeg syntes Legend lød sejt, da jeg i sin tid begyndte at bruge det. Mit avatar har ikke nogen bestemt betydning, jeg synes bare, det er et ret sjovt billede :P
Billede

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Pacman » ons 11. maj 2011 20:30

Jeg spillede alt for meget pacman i arcaden som lille.
Da jeg endelig skulle online på internettet og spille alle mulige spil kom Pacman bare naturligt til mig.
Hvis jeg ikke kan få lov til at hedde Pacman hedder jeg typisk Pacman7913


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster