Valg af brugernavn og avatar?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Tanerion » fre 5. apr 2013 14:54

mine brugernavne plejer bare af en eller anden grund at indeholde "rion"
det lyder også tilpas aseksuelt til at jeg kan bruge det hvis jeg skulle få lyst at spille et spil som en kvindelig karakter
der var vist en Rion i Agent Aika og for at det ikke skal være løgn så er jeg lige kommet hjem fra en tur til posthuset efter en figur der hedder... you guessed it: Rion
Billede

Avataren er bare noget jeg fandt i en 13-14 år gammel mappe som jeg heldigvis brændte på cd før den computer brød sammen
det er en sød dame og hun har store, hoppende bryster
alt sammen noget jeg kan lide så det er win-win :D
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Kyuukit
Chibi
Chibi
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre 26. apr 2013 01:29
Køn: Kvinde
Geografisk sted: faaborg midtfyn

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Kyuukit » fre 26. apr 2013 02:52

Jeg har næste altid brugt bugernavnet kitkyuu eller kyuukit eller thekyuukit
Det er en blanding af kyuubi ( kyuu ) og ræv unge ( kit ) :3
Der jeg længe har være fan af kyuubi fra naruto

Min avater er en mange gammel en jeg lave Til min CR ( crunchyroll ) bruger for et par år siden den gang hed jeg dog Amu77 :D

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Etex » fre 26. apr 2013 13:11

Mit avatar er fra den Koreanske Flash serie There She Is!! (Mener at det var sådan navnet var)
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Spreeunit » man 16. jun 2014 13:40

Spreeunit er inspireret fra min barndom dengang min storebror boede hjemme hos vores far og vi sad og gamede på playstationen i weekenden.

'Spree' kommer fra et udtrykt "Going on a killing spree" altså slå så meget ihjel som muligt :D

'Unit' var fordi vi oftes var et team, da de fleste vi spillede ikke havde 2 Player funktionen. Så vi byttede kontroller hver gang den man nu styrede blev sendt i en tidlig grav og måtte loade, Feks; Tomb Raider eller Abe's oddworld oddysee (Mener kun exodus havde 2 player, men igen, det er så længe siden) :)
~~
Har haft et par andre online nicknames (et var Miko_Chan) før men de var oftes taget på populærer sider, og syntes selv det ser dumt ud at have tal i ens navn, mener har haft Spreeunit i omkring 6 år nu, (ifl, min Deviantart bruger)

Indrømmer gerne at jeg har overvejet stærkt nu i meget lang tid at skifte til et andet. Noget mere Oldnordisk inspireret. Har sådan set allerede fundet et, Eyulv [skal Ikke udtales Ejulv.] Og det har noget at gøre med at jeg gerne på et tidspunkt skal designe et ordenligt logo signature, så skulle motivet og navnet gerne matche :)
~~

Mit nuværende Avatar har ingen speciel mening eller forestiller nogen bestemt, det var bare noget jeg tegnede random I paint tool sai i tidernes morgen (2013) mener faktisk det var for at prøve en bestemt custom brush hmmrrr;;,dunno faktisk,

lidt større version af mit avatar

Spoiler: vis
~~
Billede
~Avatar created by me~

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf JoaCHIP » man 16. jun 2014 14:28

Spreeunit skrev:Eyulv [skal Ikke udtales Ejulv.]

Heh... men øhm... hvordan pokker skal det udtales?
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Spreeunit » man 16. jun 2014 14:50

JoaCHIP skrev:
Spreeunit skrev:Eyulv [skal Ikke udtales Ejulv.]

Heh... men øhm... hvordan pokker skal det udtales?


ja se det er så endnu et af livets mysterier der forbliver en legende :D
~~
E yulv

måske kan et mellemrum mellem 'E' og 'Y' hjælpe lidt og nok også krydres med lidt svensk accent
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Tanerion » man 16. jun 2014 15:32

Det er et ret maskulint navn hvis man udtaler det på færøsk.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Spreeunit » man 16. jun 2014 16:31

Tanerion skrev:Det er et ret maskulint navn hvis man udtaler det på færøsk.


Og det er der sådan set heller ikke noget galt i at det gør ^^ ikke for mig i hvert fald
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Tanerion » man 16. jun 2014 16:43

'Ey' delen er da lidt feminin :engel:
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Valg af brugernavn og avatar?

Indlægaf Shadari » man 16. jun 2014 16:47

Hmm ..
Tænke tænke ..
Altså jeg har altid kunnet lide ordet shade ( skygge )
Og ville gerne lave mit eget brugernavn og kan godt lide der er tryk på et ord i navne ( altså Dari i ordet Shadari )
Og så synes jeg bare det lød fedt , havde nu også tænk på Satura men synes det er lidt for feminint da jeg er en " tomboy " ( synes de fleste )
Skifter tit avatar alt efter hvis jeg finder et billed jeg kan li så HAPS så skifter jeg :D
Det jeg har pt synes jeg er meget sødt :3

Undskyld min dårlige måde at formulere mig på -_-*
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster