Spørg Personen Under Dig

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
MissBehavenGaming
Jonin
Jonin
Indlæg: 259
Tilmeldt: man 29. jul 2013 16:37
Køn: Kvinde

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf MissBehavenGaming » søn 23. feb 2014 20:11

Der blev jeg jaget af Zombier sammen med Daryl Dixon

Hvis zombie apokalyps en dag ville blive en realitet, hvordan ville du så sikre din overlevelse?

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf Gintoki » søn 23. feb 2014 20:46

Vha. min fornuft :P

Tror du der kommer en zombieapokalypse? Hvis ja, hvad slags? Hvis nej, hvorfor ikke?
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf LiseR » søn 23. feb 2014 22:05

Nej, for jeg ved godt hvordan "rigtige" zombier fungerer.
Er dyresex ok? Hvorfor/hvorfor ikke?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf Manna » søn 23. feb 2014 22:40

Well, jeg syntes egentlig ikke det er okay, slet ikke på dyrebordeller. Jeg ved godt at loven siger at dyret ikke må lide overlast, men jeg vil måske syntes det var pænt træls hvis jeg var en hest, og der hele tiden var nogle der pillede mig i mit skræv.
Og hvem kan egentlig svare på om de lider overlast, måske ikke fysisk, men psykisk? Og hvad i alverden får kvinder ud af at stikke en fisk op i fissen?
Jeg ved ikke om det er det vilde, animalske urinstinkt der gør det spændende, det er hæmningsløst, uden store følelser, det er sex i en ren form, parring. Eller måske er det bare svært at finde en partner med samme mængde behåring som et får?
Så nej, jeg syntes ikke folk skal dyrke oralsex med dyr, eller nogle andre former for sex.


Hvad er den seneste ting du har grædt dine øjne ud til?
~Queen of the night~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf Shadari » man 24. feb 2014 11:38

Manna skrev:Well, jeg syntes egentlig ikke det er okay, slet ikke på dyrebordeller. Jeg ved godt at loven siger at dyret ikke må lide overlast, men jeg vil måske syntes det var pænt træls hvis jeg var en hest, og der hele tiden var nogle der pillede mig i mit skræv.
Og hvem kan egentlig svare på om de lider overlast, måske ikke fysisk, men psykisk? Og hvad i alverden får kvinder ud af at stikke en fisk op i fissen?
Jeg ved ikke om det er det vilde, animalske urinstinkt der gør det spændende, det er hæmningsløst, uden store følelser, det er sex i en ren form, parring. Eller måske er det bare svært at finde en partner med samme mængde behåring som et får?
Så nej, jeg syntes ikke folk skal dyrke oralsex med dyr, eller nogle andre former for sex.


Hvad er den seneste ting du har grædt dine øjne ud til?


Da jeg fik af vide at min farfar har kræft .
Hvad er dit ynglingsspil ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

MissBehavenGaming
Jonin
Jonin
Indlæg: 259
Tilmeldt: man 29. jul 2013 16:37
Køn: Kvinde

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf MissBehavenGaming » lør 1. mar 2014 14:42

Det er jo svært! XD
Det er enten Red dead redemption, Skyrim eller Dragon age 2 (stærkt efterfulgt at Zelda ocarina of time).

Hvad synes du om tattoveringer der er relateret til manga/ anime?

Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf Houkou » lør 1. mar 2014 14:59

MissBehavenGaming skrev:Hvad synes du om tattoveringer der er relateret til manga/ anime?


hm, jeg syndes de kan være meget pæne, men jer menner generalt at en tatovering skal havde en vigtig betydning for en, derfor hvis det er en serie der har ændret noget på en eller hjulpet en eller noget lignende syndes jeg det er helt fint, men ellers hvis der ikke er nogen mening bar det, kan jeg ikke se hvorfor.

Nu er det jo fastalavn i morgen, så skal du noget specielt? jeg overvejer selv at side og lave lektier i et cosplay bare fordi jeg kan :)
Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf Shadari » lør 1. mar 2014 15:16

Houkou skrev:
MissBehavenGaming skrev:Hvad synes du om tattoveringer der er relateret til manga/ anime?


hm, jeg syndes de kan være meget pæne, men jer menner generalt at en tatovering skal havde en vigtig betydning for en, derfor hvis det er en serie der har ændret noget på en eller hjulpet en eller noget lignende syndes jeg det er helt fint, men ellers hvis der ikke er nogen mening bar det, kan jeg ikke se hvorfor.

Nu er det jo fastalavn i morgen, så skal du noget specielt? jeg overvejer selv at side og lave lektier i et cosplay bare fordi jeg kan :)


hmm jeg har ikke rigtig nogen planer ( vidste ingengang det var i morgen )
har aldrig været ude og rasle pga min familie ikke gad - hvilket jeg er ked af så om måske man ikke skulle finde et par unger at rasle med xD
hvis - hvad skal du så klædes ud som i morgen ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Duzell
Jonin
Jonin
Indlæg: 411
Tilmeldt: man 29. jul 2013 11:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Roskilde

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf Duzell » lør 1. mar 2014 18:51

hmm, hvis jeg skulle blev det nok, som heks :)

Hvad er din ynglings disney film?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Spørg Personen Under Dig

Indlægaf Shadari » søn 2. mar 2014 11:43

Duzell skrev:hmm, hvis jeg skulle blev det nok, som heks :)

Hvad er din ynglings disney film?

Løvernes konge og tarzan ( håber det er ok at vælge 2 ) ;)
Ang løvernes konge er det 1 + 2 dog ikke nr 3 da jeg synes den er skod :S

Hvad er din ynglingsfarve ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster