BVB koncert!

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
EdwardElric
Chibi
Chibi
Indlæg: 21
Tilmeldt: tirs 20. dec 2011 21:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Asnæs, Sjælland
Kontakt:

BVB koncert!

Indlægaf EdwardElric » lør 15. jun 2013 04:18

Hej, står i den situation, at jeg helt vildt gerne vil med min veninde til BVB koncert d. 24. november! :'(
Problemet er bare, at jeg ikke er kendt for at høre den slags musik de laver, og ved ikke om jeg tør at fortælle min veninde, at jeg er blevet vild med BVB... ærlig talt, så blev jeg vild med BVB, fordi jeg gerne ville til en koncert.. ja, ved jeg er mærkelig, ehh... -_-*
Jeg er bange for, at hun synes jeg er en wannabe, fordi jeg ikke altid har hørt den slags musik, men har hørt hendes, når hun har spillet det, og altid har sagt jeg ikke var vild med det(for det var jeg ikke på det tidspunkt.) Men nu er jeg! :/ <-- lang og forvirrende sætning, I know... -_-*

Hvis I forstod noget af det jeg lige har skrevet, hvad synes I så jeg skal gøre? ???
Skal jeg sige det som det er - at jeg er blevet vild med bandet, og spørge min veninde, om vi skal følges til koncerten? :/
BilledeBilledeBillede
''Alchemists are scientist. So they don't believe in an uncertain existence like God.
Isn't it ironic that people like us are closest to God?'' -Edward Elric-
Billede

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: BVB koncert!

Indlægaf psyg » lør 15. jun 2013 04:29

der er vel ingen grund til at sige du "elsker" banded hvis du er bekymret over at lyde for ivrig.

du kan jo nøjes med at sige du er intreseret i at se dem live, og at du gerne vil have oplevelsen sammen med din vendinde, der er ingen behov for at smøre tykkere på end det.
「タダより高いものはない」

EdwardElric
Chibi
Chibi
Indlæg: 21
Tilmeldt: tirs 20. dec 2011 21:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Asnæs, Sjælland
Kontakt:

Re: BVB koncert!

Indlægaf EdwardElric » lør 15. jun 2013 04:33

psyg skrev:der er vel ingen grund til at sige du "elsker" banded hvis du er bekymret over at lyde for ivrig.

du kan jo nøjes med at sige du er intreseret i at se dem live, og at du gerne vil have oplevelsen sammen med din vendinde, der er ingen behov for at smøre tykkere på end det.


Mange tak for det hurtige svar! ^_^

Vil så, så godt jeg kan, prøve at spørge om hun vil følges.. :$
BilledeBilledeBillede
''Alchemists are scientist. So they don't believe in an uncertain existence like God.
Isn't it ironic that people like us are closest to God?'' -Edward Elric-
Billede

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: BVB koncert!

Indlægaf psyg » lør 15. jun 2013 04:36

np ^^

har svært ved at forstille mig hun ikke skulle være glad for du viser interese i den musik hun høre.
「タダより高いものはない」

EdwardElric
Chibi
Chibi
Indlæg: 21
Tilmeldt: tirs 20. dec 2011 21:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Asnæs, Sjælland
Kontakt:

Re: BVB koncert!

Indlægaf EdwardElric » søn 16. jun 2013 00:04

psyg skrev:har svært ved at forstille mig hun ikke skulle være glad for du viser interese i den musik hun høre.


du havde fuldstændig ret! Hun havde intet imod at jeg tager med! >w<
BilledeBilledeBillede
''Alchemists are scientist. So they don't believe in an uncertain existence like God.
Isn't it ironic that people like us are closest to God?'' -Edward Elric-
Billede

Brugeravatar
frederik-tyvtyv
Jonin
Jonin
Indlæg: 320
Tilmeldt: man 28. maj 2012 14:52
Køn: Mand
Geografisk sted: Vallensbæk str.

Re: BVB koncert!

Indlægaf frederik-tyvtyv » søn 16. jun 2013 12:33

Støtter psyg, er selv en der høre hårdt rock punk(engang bvb) uden mine venner rigtigt dømmer mig på det(altså de normale:b )...de fleste folk der høre bvb er desuden heller ikke overdrevet "sorte" -_-*
mvh.
frederik-resenbro/overkageguden
http://myanimelist.net/animelist/frederik-tyvtyv


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster