filmen Priest

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

filmen Priest

Indlægaf l.mathiasen » tors 16. jun 2011 01:50

Ikke at jeg kender så meget til den film og har ingen planer om at se den i biografen. Baseret på den koreanske tegneserie (Manhwa, hvis i fornemmer et mønster i hvad tegneserier hedder i østasian kan jeg for sjov oplyse at de i Kina hedder Manhua) og produceret af Firmaet tidligere kendt som forlaget Tokyopop, nu bare Tokyopop ;D

Men der var en anmeldelse i Kristelig Dagblad som jeg er nødt til citere fra, desværre kan man ikke se hele hele anmeldelsen uden at betale hvilket jeg ingen planer har om at gøre.

"Langt fra en præsts virkelighed"
"SAVL OG BAVL Filmen ”Priest” er en forudsigelig og kedelig vampyrfilm fyldt med fordomme om kristendom i almindelighed og katolikker i særdeleshed" Jeg finder det morsomt og fordømmende, præcist som jeg kan lide mit Kristeligt Dagblad.
Naturligvis er det langt fra en præsts virkelighed, det er en vampyrfilm, fiktion, sådan det der sker i biografer, hvis jeg ville se rigtige præster ville jeg nok finde en kirke :P

Vil gerne lægge billet ind som kultur anmeldeler hvis de løber tør for mavesure personer :pirat

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artike ... irkelighed
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: filmen Priest

Indlægaf SsjGogo » tors 16. jun 2011 16:16

Jeg er en af dem, der har haft den tvivlsomme ære, at se den film. Jeg må erklære mig enig med den anmeldelse, den film er dårlig, desværre ikke så dårlig, at den bliver god. Klichéerne er ikke gennemførte nok! (N)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: filmen Priest

Indlægaf Vincent » tors 16. jun 2011 18:26

Jeg havde ikke rigtig forventet andet fra manden der også stod bag Legion og endda castede paul bettany i, hvad jeg ville gå ud fra er, den samme rolle. Men jeg har da heller ikke intentionen at se filmen, selvom den er baseret på manhwa :P
Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster