Mai reflections - blog om det danske animemiljø

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Mai reflections - blog om det danske animemiljø

Indlægaf *Wish* » ons 29. jun 2011 19:14

Siden november sidste år har jeg haft en personlig blog, hvor fokus er på det danske animemiljø, og ting jeg ellers oplever i udenlandske miljøer, når jeg f.eks. tager til con i udlandet. Jeg skriver dog også lidt om nogle af de anime, jeg ser. Jeg kommer ikke omkring alle begivenheder, og dem jeg selv er i personlig kontakt med, bliver også dækket mere - men det er netop også mine personlige tanker og refleksioner, som jeg skriver på bloggen, og når jeg selv deltager i noget, kender jeg mere til det. Jeg forsøger dog, at komme omkring forskellige emner og initiativer, som vedrører miljøet.

Jeg lavede bloggen, fordi jeg gerne vil informere om ting der sker i miljøet. Jeg har aldrig haft tid til at være en konstant del af en nyhedsside, men jeg vil stadig gerne være med til at sprede information, og så tænkte jeg, at en personlig blog kunne være en god mulighed. Jeg har været dybt involveret i animemiljøet i flere år, så jeg føler, at jeg har nogenlunde indblik i det og fremstår troværdig.

Jeg må hellere understrege, at selvom jeg er SVScon arrangør og formand for HAF, er holdningerne udtrykt i bloggen personlige og ikke udtryk for, hvad de to organisationer mener.

Jeg tror ikke, at min blog kendes af så mange ud over mine venner. Jeg håber dog også, at nogle herinde kan få noget ud af at læse bloggen. Jeg skriver typisk 1-2 gange om ugen alt efter, hvor meget tid jeg har, og om der er nogle interessante emner.

Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Mai reflections - blog om det danske animemiljø

Indlægaf Trieu » ons 29. jun 2011 19:21

tænkte at jeg lige ville tillade mig at give linket til siden: http://maireflections.blogspot.com/

da man ellers skal klikke ind på *Wish* profil for at se den. Jeg tænkte det måske ikke var intuiativ for alle XD

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Mai reflections - blog om det danske animemiljø

Indlægaf *Wish* » ons 29. jun 2011 19:24

*facepalm* Jeg læste indlægget igennem for at tjekke for fejl og så glemmer jeg linket. xD

Tak Trieu.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Mai reflections - blog om det danske animemiljø

Indlægaf SsjGogo » tors 30. jun 2011 10:02

Det er nogle gode tanker du gør dig, især angående miljøet. Der skal lyde en opfordring fra mig til at læse blogge af en, der har fingeren på pulsen! :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 47 gæster