Shadari undrer sig...

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf Shadari » man 16. feb 2015 11:35

Hvad betyder ordet ' fap " ? Everyone says it on fb
And it's annoying me not to know what it means ..
I feel like a total noob
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf Manna » man 16. feb 2015 11:49

Det er lyden der kommer når man onanerer :p Så det bliver nok brugt i forbindelse med noget man godt kan lide ;)
~Queen of the night~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf Shadari » man 16. feb 2015 12:20

Manna skrev:Det er lyden der kommer når man onanerer :p Så det bliver nok brugt i forbindelse med noget man godt kan lide ;)

Haha shit xD
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Fochi-chan
Jonin
Jonin
Indlæg: 243
Tilmeldt: lør 29. mar 2014 00:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odder, Jylland
Kontakt:

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf Fochi-chan » man 16. feb 2015 13:29

Shadari skrev:Hvad betyder ordet ' fap " ? Everyone says it on fb
And it's annoying me not to know what it means ..
I feel like a total noob


Nogle skriver f.eks fap når de hentyder til, at en man, kvinde eller fiktiv figur er lækker nok til at man vil onanere til dem, men ikke lige med, at man faktisk gør det :)

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf Shadari » søn 22. feb 2015 14:25

Okay der er en idiot der ikke fatter engelsk pga han bruger Google translate jeg vil høre om der er nogen der kan skrive denne besked på japansk så jeg kan skrive til ham det der skal stå er :
Hej jeg har fået hjælp til at skrive denne besked på japansk så du kan forstå det :)
Det jeg ville sige til dig er at jeg ikke vil ha at du skal sende pakkerne til mig som gaver eller som 10 $ værd du skal sende denne pakke til mig med det beløb på pakken som jeg betaler på pakken altså ikke som 10 $ eller markeret som gave. Mange tak for din tid jeg ser frem til at handle med dig igen



Håber nogen kan hjælpe ! Ve de t er en lang besked
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf psyg » søn 22. feb 2015 14:55

meh folk er ikke idioter fordi de ikke kan tale et sprog, du skal ikke forvente at få hjælp hvis du omtaler dem som sådan.

men skriv "送るラベルで実の値段と使ってるは幸いです。よろしくおねがいします。" til ham
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf Shadari » søn 22. feb 2015 15:26

psyg skrev:meh folk er ikke idioter fordi de ikke kan tale et sprog, du skal ikke forvente at få hjælp hvis du omtaler dem som sådan.

men skriv "送るラベルで実の値段と使ってるは幸いです。よろしくおねがいします。" til ham

Mange tak :) ja han er jo ikke en idiot ... Det var ikke pænt sagt det beklager jeg -_-*
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf Shadari » ons 25. feb 2015 10:52

Hvis du har en hotmail hvor lang tid går hvor man ikke er logget ind før den slettes
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf Kiwi » ons 25. feb 2015 12:01

Efter 270 dages inaktivitet låser de din konto, og sletter alt hvad der ligger på den. Efter 365 dage bliver selve kontoen slettet, dvs. du mister din email adresse.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Shadari undrer sig...

Indlægaf Shadari » ons 25. feb 2015 13:38

Kiwi skrev:Efter 270 dages inaktivitet låser de din konto, og sletter alt hvad der ligger på den. Efter 365 dage bliver selve kontoen slettet, dvs. du mister din email adresse.

Shit så har de garanteret slettet den ... Nå men pyt skidt havde bare alle mulige abonnenter osv på den :(
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 143 gæster