Mærkelige vaner

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf CAPTAIN N » fre 8. jul 2011 03:40

Yoite skrev:
CAPTAIN N skrev:Når jeg spiser en burger så spiser jeg dem oftest i en cirkel rundt om burgeren :p

TAK Captain N nu har jeg smertefuldt meget lyst til burger lol:D!!! ;)


Du skal sgu ikke klage. Jeg er på kur og har ikke måtte få en burger i 3 måneder :'(
Billede

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf Oriolidae » fre 8. jul 2011 13:17

Når jeg skal spise en stor mundfuld spærrer jeg åbenbart mine øjne særdeles meget op. Hvis ikke det var fordi folk stoppede med at spise for at observere mig fortære en sandwich e.lign. havde jeg aldrig selv opdaget det... :nom: Nu bliver jeg altid paranoid når jeg skal til at spise.
Billede

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf Zarsu » fre 8. jul 2011 14:50

Haha, det er sjovt at læse om jeres vaner :D Selvom paranoia vanerne nok ikke er så sove at selv at have!


Selv har jeg en underlig vane med at nusse/gnide mine hænder mod mine lår når jeg sidder ned. Jeg lægger aldrig selv mærke til det, det er altid andre der kommenterer det. Jeg tror mest jeg gør det når jeg er i utrygge situationer XD
Og så er jeg også en af de piger, der står med munden på fuld gab når jeg tager mascara på :b

SilentAurora
Chibi
Chibi
Indlæg: 31
Tilmeldt: søn 22. maj 2011 01:43
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf SilentAurora » fre 8. jul 2011 15:06

Zarsu: Samme her, det med mascaraen! XD - også når jeg sætter mine kontaktlinser i. :P
// ~ SilentAurora

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf Lemogera » søn 10. jul 2011 01:53

Gintoki skrev:Hehe det med løg og champignonstykkerne kan jeg nikke genkendende til xD Dog er det kun sådan med champignon i dag :)

Lol, sådan har jeg det også XD

Da jeg var lille og havde set et program om aliens på Discovery, blev jeg mega skræmt og tjekkede mit skab hver aften inden jeg gik i seng, for små grønne mænd med meget store øjne, i ret lang tid efter XD

Også har jeg en sjov vane med at pege tæerne opad når jeg koncenterer mig... min kæreste syntes åbenbart at det er så fantastisk at han skal nævne det hver gang han ser det >.<
Jeg har en tendens til at vende min døgnrytme om når jeg kan. Jeg har det bedst når jeg går i seng kl. 4-5 stykker og står op om eftermiddagen, hvilket min mor kraftigt forsøgte at lave om på da jeg stadig boede hjemme XD

Min næse bevæger sig også af sig selv, men det ved jeg ikke rgitig om man kan kalde en vane...

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf Gintoki » søn 10. jul 2011 01:58

Lemogera skrev:Da jeg var lille og havde set et program om aliens på Discovery, blev jeg mega skræmt og tjekkede mit skab hver aften inden jeg gik i seng, for små grønne mænd med meget store øjne, i ret lang tid efter XD

Efter jeg havde set The Truman Show for første gang som mindre, blev jeg så paranoid at jeg vendte alle mine bamser, der sad på min reol, om således at de vendte med ansigtet indad da jeg troede der var kameraer i øjnene på dem xD Jeg tjekkede også dagligt alle skabe derhjemme for kameraer samt kiggede mig hele tiden over skulderen når jeg gik rundt uden for. Dette stod på et par måneders tid :P
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Concreteface
Chunin
Chunin
Indlæg: 117
Tilmeldt: man 16. maj 2011 14:14
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Åbyhøj, Århus

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf Concreteface » søn 10. jul 2011 14:10

ReficulNatas skrev:Når jeg holder min kæreste i hånden skal min hånd være bagerst.. Jeg synes ikke selv dette er sært, da det føles mest rigtigt for mig, men han mener at det er mystisk..


Sådan har jeg det også, og jeg får også at vide, det er mærkeligt :/ Men det er altså bare ubehageligt at have ens egen hånd forrest! Stakkels vores kærester, der er nødsagede til at have deres hænder forrest...

Brugeravatar
MADAO
Chunin
Chunin
Indlæg: 115
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 21:59
Køn: Mand

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf MADAO » søn 10. jul 2011 16:17

When I eat a tomato, I suck out its juices first and then eat the remaining flesh..

Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf Silver » søn 10. jul 2011 16:43

' altså jeg skal altid gøre ting 2 gange
f.eks. drikker jeg noget vand så drikker jeg 2 tåre , fjerner munden og så 2 tåre igen , så gør jeg det en gang til så jeg har drukket 2 gange , 2 gange .. og sådan kan jeg blive ved til jeg har drukket hele flasken xD når jeg slukker min smøg skodder jeg den 2 gange , jeg vasker altid hænder 2 gange , når jeg skal sove skal jeg blinke med øjnene 4 gange , 2 gange og jeg skal tænke på noget godt imens , hvis jeg ser på noget ulækkert (en edderkop f.eks) trækker jeg ikk vejret indad så længe jeg kigger på den , så kigger jeg væk , trækker vejret ind , kigger på den og trækker vejret ud , samme gælder hvis jeg bare tænker på noget klamt . jeg skal oss altid sove i (hvis man kigger fra enden af sengen og op) venstre side af sengen for at sove , når jeg snakker med folk vil jeg gerne ha at det gå op i et lige tal (eks. jeg siger 4 ting og den anden siger 4 ting) , jeg har en mærkelig tendens til at jeg altid skal ha noget i munden at tygge på , spec hvis jeg skal koncentrere mig , sidder jeg ned tripper jeg med fødderne , når jeg skruer ned for tv'et skal jeg altid skrue lidt op igen , da det ikk må slutte med jeg skruer ned , spoler jeg tilbage i en film skal jeg gøre det 2 gange , kommer jeg til at knalde foden ind i eks. sofa bordet så (surprise) så skal jeg gøre det igen , når jeg spiser lader jeg altid en lille smule stå , når jeg læser , læser jeg ofte den samme sætning flere gange , når jeg tænder lyset skal det tændes og slukkes 2 gange , har en vane med at bide mig i læben oooog nu gider jeg ikk skrive flere ting . :p
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Mærkelige vaner

Indlægaf CAPTAIN N » man 11. jul 2011 14:53

Når jeg spiser en magnum is så skrækker jeg først fra toppen og ned at siderne og så de to store sider og så slikker jeg ellers resten af isen i mig :3
Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 111 gæster