Terror forskningsprojekt (Københavns UNI)

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Terror forskningsprojekt (Københavns UNI)

Indlægaf Hebi » tors 7. jul 2011 22:53

Hey guys

Jeg er med i et forskningsprojekt med Københavns universitet hvor jeg kigger lidt på begrebet terror og definationen på terror. Både i forhold til den enkelte dansker, såvel som i forhold til den lettere kontroversielle lovgivning på området (Paragraf 114).

Jeg ville sætte stor pris på at i tog jer 2-3 minutter til at udfylde spørgeskemaet :3. Informationerne skal bruges som et led i et forskningsprojekt :3

Link: http://www.surveymonkey.com/s/P2WGL5N
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Terror forskningsprojekt (Københavns UNI)

Indlægaf Etex » tors 7. jul 2011 23:10

Spændene emne... Jeg havde selv om martyre da jeg gik i 8. klasse. Håber at det vil gå godt med opgaven.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Terror forskningsprojekt (Københavns UNI)

Indlægaf Hebi » fre 8. jul 2011 01:27

Etex skrev:Spændene emne... Jeg havde selv om martyre da jeg gik i 8. klasse. Håber at det vil gå godt med opgaven.


Jo tak :3, håber det bliver en succes.. I bedste fald får jeg finansieret at beløb fra staten, så jeg kan køre noget ''rigtig betalt'' forskning :3

Men... der er mange om fadet
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Terror forskningsprojekt (Københavns UNI)

Indlægaf JoaCHIP » man 11. jul 2011 15:57

Har lige droppet en kommentar, da jeg synes anti-terror næsten er ved at ramme os lige så hårdt som terroren selv. Hver gang den vestlige verdens regeringer misbruger terror som en undskyldning for at behandle deres borgere som skræmte får, der kun kan beskyttes med sanseløst formynderi, sidder Al Quaeda og griner i skægget af os.

Der er mange penge at tjene, og mange stemmer at score på, at bilde folk ind at de er i fare. Det ved pressen, og det ved politikerne. Det er trist at se hvor mange mennesker der går rundt med sølvpapir på hovedet pga. det her. Lad mig citere en gammel kollega:

Jeg foreslår at vi går i panik!
RYST OG NYD!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Terror forskningsprojekt (Københavns UNI)

Indlægaf SsjGogo » man 11. jul 2011 17:09

Jeg har skrevet lidt på studiet om de forskellige emner, især ophold og meldepligten for udlændinge på tålt ophold i menneskeretligt perspektiv, men også om diverse regelsæt i den (in)famøse terrorpakke. :)

Spændende projekt Hebi.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Terror forskningsprojekt (Københavns UNI)

Indlægaf Hebi » tors 14. jul 2011 14:03

SsjGogo skrev:Jeg har skrevet lidt på studiet om de forskellige emner, især ophold og meldepligten for udlændinge på tålt ophold i menneskeretligt perspektiv, men også om diverse regelsæt i den (in)famøse terrorpakke. :)

Spændende projekt Hebi.


Ah.. En jurist. Perfekt timing :3. Min mentor/vejleder på projektet er Eva Smith Jura professor på københavns universitet, hvis du har skrevet om terrorlovgivningen er du sikkert også bekendt med hende og hendes holdning til netop dette område af loven :3

JoaCHIP, din holdning afspejler sig også meget i mange af de svar jeg har fået indtil videre.... Terror lader til i højere grad at være en sindstilstand pålagt af Medier og regeringer, fremfor en real faktuel ting vi kan og bør være rædselslagne for

Lad mig starte med at sige.. Tusind tak til jer alle for at i gad at bruge jeres tid på at udfylde mit lille spørgeskema, jeg har allerede fået mange besvarelser... Og dertil en masse rigtig gode :3.

Jeg håber selfølgelig på flere svar :3. Målet er en 100 besvarelser, hvilket ikke burde være noget problem da jeg allerede har fået en del herinde fra samt en del fra div. venner, bekendte og andre sociale netværk :3
Senest rettet af Hebi tors 14. jul 2011 14:17, rettet i alt 3 gange.
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Terror forskningsprojekt (Københavns UNI)

Indlægaf SsjGogo » tors 14. jul 2011 14:13

Hebi skrev:
SsjGogo skrev:Jeg har skrevet lidt på studiet om de forskellige emner, især ophold og meldepligten for udlændinge på tålt ophold i menneskeretligt perspektiv, men også om diverse regelsæt i den (in)famøse terrorpakke. :)

Spændende projekt Hebi.


Ah.. En jurist. Perfekt timing :3. Min mentor/vejleder på projektet er Eva Smith Jura professor på københavns universitet, hvis du har skrevet om terrorlovgivningen er du sikkert også bekendt med hende og hendes holdning til netop dette område af loven :3

Lad mig starte med at sige.. Tusind tak til jer alle for at i gad at bruge jeres tid på at udfylde mit lille spørgeskema, jeg har allerede fået mange besvarelser... Og dertil en masse rigtig gode :3.

Jeg håber selfølgelig på flere svar :3. Målet er en 100 besvarelser, hvilket ikke burde være noget problem da jeg allerede har fået en del herinde fra samt en del fra div. venner, bekendte og andre sociale netværk :3


Eva var min specialevejleder da jeg skrev speciale, du må endelig hilse fra Goran (ham som skrev om opholdspligten for udlændinge på tålt ophold). :D

Pøj pøj med opgaven! :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster