Nissevenner - vil du være med ? :]

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » man 9. dec 2013 10:50

Siden sidste år ikke gik så godt med tilmelding begynder jeg at søge deltagere en del længere tid før jul :)
:
Jeg syntes at det kunne være hyggeligt med en lille juleleg - som de fleste nok kender - en slags nisseven hvor man køber en gave for mindst 50kr ( det skal ikke inkluderes i portoen , så man betaler Porto ved siden af ) og gaven skal ha ' noget med manga at gøre . Hvis man bor uden for Danmark , må man ikke være med - da det skal være en lille leg , og ikke noget hvor man ligepludselig skal betale meget i Porto . Det er så meningen at personen skal gætte sin nisseven - der gives mindst 2 hint og højest 3 de lægges i pakken man sender på noget papir . Hintene kan evt , være det første bogstav i det navn animanga brugeren der sender pakken hedder , eller noget de har skrevet i et forum - som den man er nisseven for skal gætte / finde . Jeg laver en liste over dem der deltager . Hvis der skulle blive et ulige tal af deltagere , sender jeg en xtra pakke eller hvis der er en anden der mælder sig til den post :)

Regler og oplysninger :
Du skal være bevidst om , at der er en anden ( inkl mig ) - der får din adresse af vide , så hvis du ikke vil have det , så lad være at være med . :)

Du skal sende dit navn og adresse til mig via mail inden d. 16 december
Så sender jeg din adresse til den der skal være din nisseven

Pakken du sender skal sendes inden d. 24 december

Jeg vælger hvem du skal være nisseven for , og vælger det tilfældigt - det vil så også sige at jeg ved hvem der er min nisseven , og hvem jeg skal være nisseven for ( det må i leve med )

Når du har modtaget pakken skriver du til mig , og så har du 3 dage til at finde din
nisseven.

Der skal mindst være 4 ialt inkl . Mig med

D. 24 december skriver man hvem personen tror er ens nisseven
Selvfølgelig behøver man ikke skrive gættet precis juleaften det er ok med et par dage efter ;)

Seneste tilmelding d. 15 december

Håber der er nogen der vil være med !
$_$

Deltagere :
Fochi-Chan
Shadari
Madsjen
K-Chan
Senest rettet af Shadari tors 27. nov 2014 20:22, rettet i alt 6 gange.
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » tirs 10. dec 2013 15:19

Nå det vakte vidst ikke den store interesse xD
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Spreeunit » tirs 10. dec 2013 15:30

jo det kunne være rigtig hyggeligt at gøre og ville også gerne men problemet med mig selv lige pt er jeg har nogle problemer som kom utroligt uventet og jeg rent faktisk ikke har en adresse til at modtage ting før omkring i starten af året.
men selvom der ikke kom noget turbolens i mit liv så skal der vist lidt flere til en bare 2 XD
tror det ville havde været lidt bedre hvis tråden var blevet oprettet før december måske?
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » tirs 10. dec 2013 15:55

Spreeunit skrev:jo det kunne være rigtig hyggeligt at gøre og ville også gerne men problemet med mig selv lige pt er jeg har nogle problemer som kom utroligt uventet og jeg rent faktisk ikke har en adresse til at modtage ting før omkring i starten af året.
men selvom der ikke kom noget turbolens i mit liv så skal der vist lidt flere til en bare 2 XD
tror det ville havde været lidt bedre hvis tråden var blevet oprettet før december måske?

I know i know :)
Men kom først på tanken her for nyligt derfor lidt sent :3
Ergeligt at du ikke kan være med :(
Skrev jo også at der minimum skal være 4 med ;3
- næste år skal jeg nok være tidligere på den ;D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » lør 14. dec 2013 11:54

Sidste chance for at tilmelde sig :-)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » tirs 7. okt 2014 13:08

Så er tilmeldingen startet igen :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » fre 10. okt 2014 11:21

Arg kom nu
Men kan også komme på en " måske liste
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Fochi-chan
Jonin
Jonin
Indlæg: 243
Tilmeldt: lør 29. mar 2014 00:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odder, Jylland
Kontakt:

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Fochi-chan » fre 10. okt 2014 11:25

Det kunne da være sjovt at være med her :D Så hopper jeg da lige i listen, og så må man da håbe det bliver til noget ^^

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » fre 10. okt 2014 11:27

Fedt !
Du er skrevet på $_$ (Y)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » ons 15. okt 2014 16:43

vi mangler 2 mere :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster