Nissevenner - vil du være med ? :]

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Fochi-chan
Jonin
Jonin
Indlæg: 243
Tilmeldt: lør 29. mar 2014 00:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odder, Jylland
Kontakt:

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Fochi-chan » tirs 2. dec 2014 09:42

Hvor lang tid tror du ca. det vil tage før du kan sende hvem vi skal være nisse for? :)

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » tirs 2. dec 2014 11:05

Fochi-chan skrev:Hvor lang tid tror du ca. det vil tage før du kan sende hvem vi skal være nisse for? :)

Har meget at gøre idag men vil se om jeg kan nå det i aften jeg har fået alles adresser ;D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Fochi-chan
Jonin
Jonin
Indlæg: 243
Tilmeldt: lør 29. mar 2014 00:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odder, Jylland
Kontakt:

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Fochi-chan » tirs 9. dec 2014 23:28

Jeg føler ikke sårn at der sker noget her, da vi allerede er ved d. 9. December og jeg har i hvert fald ikke fået en af være nisse for :/

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » ons 10. dec 2014 10:51

Fochi-chan skrev:Jeg føler ikke sårn at der sker noget her, da vi allerede er ved d. 9. December og jeg har i hvert fald ikke fået en af være nisse for :/

Shit ! Undskyld havde helt glemt det ! Kan ikke finde jeres adresser er ellers sikker på jeg skrev dem ned ! Skriv jeres adresser til mig igen så LOVER jeg at jeg ordner det med det samme !
Og 1000 gange undskyld det er jeg virkelig ked af ...
Håber i kan tilgive mig .. :'(
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » ons 10. dec 2014 10:57

Jeg havde gemt adresserne på min iPad men efter den er blevet opdateret har det lort slettet det :S
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Fochi-chan
Jonin
Jonin
Indlæg: 243
Tilmeldt: lør 29. mar 2014 00:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odder, Jylland
Kontakt:

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Fochi-chan » ons 10. dec 2014 11:10

Kan du ikke bare kigge i "Mine Beskeder" og finde dem igen der? ???

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » ons 10. dec 2014 13:23

Fochi-chan skrev:Kan du ikke bare kigge i "Mine Beskeder" og finde dem igen der? ???

Go ide har lige skrevet noget til Madsen jeg skal ha hjælp til så snart der er svar kontakter jeg jer
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Madsjen » ons 10. dec 2014 16:23

Heyson! Jeg kommer lige og overtager fordelingen af nissevenner ^_^ Det betyder dog at i skal sende mig jeres adresser også så i kan få jer en fantastisk gave af jeres nisse :)

I kan enten sende dem i PB eller på min mail: madsj123@hotmail.dk
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Shadari » ons 10. dec 2014 16:25

Madsjen skrev:Heyson! Jeg kommer lige og overtager fordelingen af nissevenner ^_^ Det betyder dog at i skal sende mig jeres adresser også så i kan få jer en fantastisk gave af jeres nisse :)

I kan enten sende dem i PB eller på min mail: madsj123@hotmail.dk

Jeg finder adresserne i mine tidligere mails og sender til dig så det behøver i andre ikke :jul:
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Nissevenner - vil du være med ? :]

Indlægaf Madsjen » ons 10. dec 2014 16:25

Shadari skrev:
Madsjen skrev:Heyson! Jeg kommer lige og overtager fordelingen af nissevenner ^_^ Det betyder dog at i skal sende mig jeres adresser også så i kan få jer en fantastisk gave af jeres nisse :)

I kan enten sende dem i PB eller på min mail: madsj123@hotmail.dk

Jeg finder adresserne i mine tidligere mails og sender til dig så det behøver i andre ikke :jul:


(Y) :)
Nothing to see here...

Move along!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster