Din sommerferie!?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Oriolidae » lør 9. jul 2011 16:20

Zarsu skrev:Oriolidae > Ej, hvor må det være surt at gå og vente på svar fra uddannelsesstedet :( Krydser fingre for at du kommer ind på din topprioritet!

Jaha! :p Så må man jo bare råhygge og forkæle sig selv imens man venter!

Zarsu skrev:Og jeg kom af for 13000 kr for tur/retur, 2 ugers hotel, mad til 2 uger og transport rundt i selve Tokyo - så det er lige til at leve med ^^ Så kommer lommepengene selvfølgelig ved siden af, men de er en helt anden sag, hehe~ Bor heldigvis i en billig lejlighed, så selv på SU kan jeg spare sammen!

:O

I min verden er det mange penge. Men det er nok fordi jeg tænker at jeg i stedet kan købe en ny computer for de penge. :D Er det 13.000 for jer begge, eller kun dig? Håber du får en brilliant tur! OG AT DU TAGER MANGE BILLEDER!!! *_*
Billede

Brugeravatar
MADAO
Chunin
Chunin
Indlæg: 115
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 21:59
Køn: Mand

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf MADAO » lør 9. jul 2011 19:08

In a lab, trying to use magic item #5 (name subject to a change) to monitor structural changes in protein(s)..
BilledeBilledeBilledeBillede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Kiwi » lør 9. jul 2011 20:30

13000 for 14 dage i Tokyo med hotel, mad og flybillet er temmelig sikkert kun for en person :-P Ellers skal jeg ihvertfald lige have af vide hvor rejsen er købt ;-)

Jeg meldte mig frivilligt til at passe familie firmaet denne sommer. Så den sidste uge har jeg været alene om at styre et firma med 30 ansatte, og selvfølgelig ringer en masse af vores faste kunder med haste opgaver... Når sommerferien er overstået må jeg se om jeg gider andet end at tage i sommerhus ;-)

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Zarsu » lør 9. jul 2011 20:43

Oriolidae > Som Kiwi skriver er det kun for mig, ellers ville jeg også gerne vide hvor så billig en rejse kan skaffes i højsæsonen, haha :D Flybilletten var over 8000 kr (flyver så også direkte med SAS), så synes ikke resten er så galt igen for 14 dage :D

Kiwi > Wow...det var da noget af en hård sommer"ferie" du holder!

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Oriolidae » søn 10. jul 2011 00:21

Det kunne jo være man havde scoret en rabat eller noget. *_* Hvad ved jeg. ;)
Billede

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf *Wish* » søn 10. jul 2011 14:12

Jeg skal også af sted til Japan på sommerferie. ^^ Jeg rejser sammen med min kæreste og 10 venner. Vi skal bo i Tokyo og Osaka, og så tager vi på nogle endagsudflugter til andre steder. Vi skal være af sted i 26 dage. Jeg glæder mig vildt meget. Det er anden gang, jeg skal af sted.

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Oriolidae » søn 10. jul 2011 14:35

*Wish* skrev:Jeg skal også af sted til Japan på sommerferie. ^^ Jeg rejser sammen med min kæreste og 10 venner. Vi skal bo i Tokyo og Osaka, og så tager vi på nogle endagsudflugter til andre steder. Vi skal være af sted i 26 dage. Jeg glæder mig vildt meget. Det er anden gang, jeg skal af sted.

._.



Jeg er overhovedet ikke...Ved at sygne hen af misundelse. :kys:
Billede


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster