Din sommerferie!?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Din sommerferie!?

Indlægaf SsjGogo » fre 8. jul 2011 15:48

Kære alle,

Del med os andre, hvad i vil tilbringe jeres sommer-måneder på. :)

For mit vedkommende går sommeren på arbejde og flytning. Men jeg ser nu frem til det!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Zarsu » fre 8. jul 2011 16:05

Held og lykke med flytningen :) Fundet noget større/bedre eller?

Selv smutter jeg til Tokyo på søndag, skal være der i 2 uger. Min kæreste og jeg har igennem det sidste år sparet sammen til at tage på sommerferie i Japan, men grundet usikkerhed omkring hvornår min kæreste kunne holde sommerferie fra hans arbejde, droppede vi faktisk at tage af sted.
I mandags fik han så af vide at han må holde ferie de næste 2 uger, så vi bestilte flybilletter og hotel i hu-hej- og hast :D

Så det er ikke helt gået op for mig endnu at jeg allerede skal af sted i...overmorgen. Jeg har ikke engang pakket, haha :'D (Har dog styr på pas, penge, hotel, fly samt diverse andre vigtige ting. Det er "kun" tøjet, der mangler..)

Når vi kommer hjem skal min kæreste direkte på arbejde :( Så jeg skal bruge de 2 efterfølgende uger på at sy cosplay (skal både lave et til mig selv og et til min kæreste) som skal bruges til Genki :D

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf SsjGogo » fre 8. jul 2011 16:16

Jep, jeg regner stærkt med, at købe en hyggelig lille 3. værelses med min kæreste.

Men rigtig god tur til Japan, og så ses vi jo nok til Genki! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf CAPTAIN N » fre 8. jul 2011 19:03

Jeg skal med 99% sandsynlighed til London her inden måneden er omme. Det er også noget jeg har sparet sammen til. Glæder mig enormt meget. Da det er snart 5 år siden jeg sidst har været på ferie i udland :/
Billede

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Etex » fre 8. jul 2011 20:20

Nu hvor jeg er blevet 16, vil jeg tage og søge job i fakta. Ellers skal jeg bare være smman med venner, se anime og køre på min knallert, nu hvor jeg endelig har den ^^
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Oriolidae » fre 8. jul 2011 21:44

Jeg har godt nok haft ferie siden slutningen af maj, men! Den er langt fra ovre, da jeg har ferie indtil langt ind i august (eller start-septemper, jeg kan ikke helt huske det). :/ Ender med at have haft ferie i et kvart år, way to go.

Da jeg har sagt mit job op har jeg ikke noget arbejde. Indtil videre har jeg været på en to uger lang isolationsferie med mig selv og min hund, været til polterabend og været på Roskilde Festival (plus det løse).

Jeg er i samme båd som dig, SsjGogo, jeg er også igang med at pakke, da jeg skal flytte her i slutningen af måneden. :) Hvor hen ved jeg dog ikke endnu, da jeg stadig mangler svar fra den uddannelse jeg allerhelst vil gå på.

Så resten af ferien kommer til at gå med småting, at pakke, at se anime (+ manga), at flytte - ah, og så lige et bryllup midt i mellem. :D

@Zarsu, jeg er ret misundelig. :'( Faktisk meget misundelig. Gid jeg også skulle afsted! Den rejse må også have trukket nogle økonomiske tænder ud. :O (men jeg har også noget bunden rent økonomisk - uden arbejde og uden S.U.)
Billede

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Vincent » fre 8. jul 2011 23:31

Tja, jeg flyttede sammen med min kæreste for en uge siden, har lige fået internet i dag, ellers så tager vi et smut til Berlin d. 2. til d. 4. og kommer lige hjem til Genki.
Billede

Brugeravatar
Concreteface
Chunin
Chunin
Indlæg: 117
Tilmeldt: man 16. maj 2011 14:14
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Åbyhøj, Århus

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Concreteface » fre 8. jul 2011 23:37

Jeg skal til Gackt-koncert i Berliiin~ <3

Udover det så er jeg lige flyttet til Århus igen, yayz! Altid en god måde at spendere ferien på.

SilentAurora
Chibi
Chibi
Indlæg: 31
Tilmeldt: søn 22. maj 2011 01:43
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf SilentAurora » lør 9. jul 2011 15:45

Jeg skal til en sommercamp i morgen, Software Development Camp, hvor vi udvikler apps til Android ^^ Dejlig nørdet, hoho.

Ca. en uge efter drøner jeg så videre til en anden sommercamp, af samme navn, bare Game i stedet for Software. Så ja, vi udvikler altså spil ;) Den camp er jeg efterhånden fast inventar på, så glæder mig til at møde rødderne igen! :3

Og så skal jeg fejre fødselsdag med en flok venner, her d. 17., hvor jeg fylder 20. :)
// ~ SilentAurora

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Din sommerferie!?

Indlægaf Zarsu » lør 9. jul 2011 16:02

Oriolidae > Ej, hvor må det være surt at gå og vente på svar fra uddannelsesstedet :( Krydser fingre for at du kommer ind på din topprioritet!

Og jeg kom af for 13000 kr for tur/retur, 2 ugers hotel, mad til 2 uger og transport rundt i selve Tokyo - så det er lige til at leve med ^^ Så kommer lommepengene selvfølgelig ved siden af, men de er en helt anden sag, hehe~ Bor heldigvis i en billig lejlighed, så selv på SU kan jeg spare sammen!


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 102 gæster