Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Al den diskussion der ikke passer ind andre steder postes her. Har du bare brug for at snakke med nogen så prøv vores chat.
Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf Gama » tors 16. jan 2014 14:39

Nu er min hukommelse ret dårlig... Men tror ikke jeg decideret har grædt, det skulle da lige være da jeg i tidernes morgen startede på silver fang som bette knægt og faren døede :)

Men jeg har tit fået våde øjne eller kuldegysning af Anime eller Manga, det er dog mere i de gode øjeblikke end de dårlige(Da Ichigo står på henrettelses pladsen i soul society arc, stemning+musikken der gør mig sku stadig glad, og får mig automatisk til at heppe på ham, ligemeget hvad jeg ellers har tænkt om ham, flere scener i full metal alchemist gjorde det samme, eller øjeblikke i mangaen "Tough", og "The breaker"
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf Shadari » tors 16. jan 2014 15:06

Gama skrev:Nu er min hukommelse ret dårlig... Men tror ikke jeg decideret har grædt, det skulle da lige være da jeg i tidernes morgen startede på silver fang som bette knægt og faren døede :)

Men jeg har tit fået våde øjne eller kuldegysning af Anime eller Manga, det er dog mere i de gode øjeblikke end de dårlige(Da Ichigo står på henrettelses pladsen i soul society arc, stemning+musikken der gør mig sku stadig glad, og får mig automatisk til at heppe på ham, ligemeget hvad jeg ellers har tænkt om ham, flere scener i full metal alchemist gjorde det samme, eller øjeblikke i mangaen "Tough", og "The breaker"

Der er kommet en fortsættelse af the breaker - the breaker new waves
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf Gama » tors 16. jan 2014 17:58

Shadari skrev:
Gama skrev:Nu er min hukommelse ret dårlig... Men tror ikke jeg decideret har grædt, det skulle da lige være da jeg i tidernes morgen startede på silver fang som bette knægt og faren døede :)

Men jeg har tit fået våde øjne eller kuldegysning af Anime eller Manga, det er dog mere i de gode øjeblikke end de dårlige(Da Ichigo står på henrettelses pladsen i soul society arc, stemning+musikken der gør mig sku stadig glad, og får mig automatisk til at heppe på ham, ligemeget hvad jeg ellers har tænkt om ham, flere scener i full metal alchemist gjorde det samme, eller øjeblikke i mangaen "Tough", og "The breaker"

Der er kommet en fortsættelse af the breaker - the breaker new waves


hehe yeps, det er længe siden, den er efterhånden gammel :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf Willow » tors 16. jan 2014 21:01

Spoiler: vis
LightningHei skrev:Billede
Her har jeg været tættest på :P


This. Enough Said.

Ellers græder jeg også tit til ting, der gør mig glad. Fordi det er så smukt XD jeg piver egentlig tit.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf Shadari » fre 17. jan 2014 11:28

Gama skrev:
Shadari skrev:
Gama skrev:Nu er min hukommelse ret dårlig... Men tror ikke jeg decideret har grædt, det skulle da lige være da jeg i tidernes morgen startede på silver fang som bette knægt og faren døede :)

Men jeg har tit fået våde øjne eller kuldegysning af Anime eller Manga, det er dog mere i de gode øjeblikke end de dårlige(Da Ichigo står på henrettelses pladsen i soul society arc, stemning+musikken der gør mig sku stadig glad, og får mig automatisk til at heppe på ham, ligemeget hvad jeg ellers har tænkt om ham, flere scener i full metal alchemist gjorde det samme, eller øjeblikke i mangaen "Tough", og "The breaker"

Der er kommet en fortsættelse af the breaker - the breaker new waves


hehe yeps, det er længe siden, den er efterhånden gammel :)

Men goooo :3
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kitty
Jonin
Jonin
Indlæg: 335
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Egebjerg, Ballerup
Kontakt:

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf Kitty » fre 17. jan 2014 12:58

Poppy Hill , da jeg så den til Jpopcon..
Kitty: Hvilken valuta skal man veksle til, når vi skal til SVS?

Brugeravatar
DoomeDane
Chibi
Chibi
Indlæg: 44
Tilmeldt: tors 9. aug 2012 16:29
Geografisk sted: Tokyo

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf DoomeDane » søn 19. jan 2014 06:11

Saikano ( Nej det var ikke manly tears )
Akemi karakterens (Japanske) voice actor skulle have haft en pris for hendes følelsesladet scene (Y)

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf JoaCHIP » søn 19. jan 2014 12:23

Det sker stort set aldrig, men efter at have set Grave of the Fireflies var jeg temmeligt skilt ad i småstykker. Den var grum. Jeg har ikke turdet se den igen siden.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf JoaCHIP » lør 8. feb 2014 13:41

Jeg var tæt på i går til The Garden of Words faktisk. ^_^
RYST OG NYD!

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Har du nogensinde grædt til en manga/anime ?

Indlægaf inabahare » lør 8. feb 2014 17:50

Et par(mange) gange. (Dog kan jeg ikke helt huske dem alle.)

Space Brothers har jeg gjort det et par gange. En af dem var
Spoiler: vis
Da Hibito var på månen og løb tør for luft, og "Brian" kom og hjalp ham.

Steins;Gate
Spoiler: vis
Da Mayurii dør og dør og dør.


Har også grædt i Attack On Titan, Ookami-san and Her Seven Companions, Girls Und Panzer, mm.

Alle sammen i anime versionerne. (Stemmer vækker flere følelser end tekst.)


Så har der også været et par sange jeg har grædt til.
The Song of a Broken Youkai Who Loved a Human
You may know "Dream"
Boku No Konote Kimi No Sonote
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


Tilbage til "Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster